Bölüm 1:Gezegen Uyarısı

65 8 1
                                    

Bu ilk hikayem , umarım beğenirsiniz.

Vera Gezegeni

Bütün Vera gezegeni halkı uykudaydı. Buna gezegenin baş tanrıçası Murphy de dahildi. Murphy gördüğü kabusun etkisiyle bir anda yerinden fırladı. Gördüğü kabusta Vera gezegeni sonsuz karanlığa bürünüyordu. 

Murphy penceresine vuran rüzgarın uğultusuyla irkildi. Dışarıda bir şeyler oluyordu. Çünkü Vera gezegeninde gece yaşanmazdı. Gündüzler sıcak ve rüzgarsız geçerdi. 

Yatağından çıkıp dışarıya koştu. Dışarıda sert rüzgarlar esiyordu. O an yere bir papatya düştü. İşte o zaman Murphy'nin içini telaş kapladı. Çünkü Murphy'nin saçları sadece soğukta papatya şeklinde dökülürdü. 

Vera gezegeni halkı yavaş yavaş sokağa çıkıyordu. Hepsinin çok telaşlı olduğu gözlerinden okunuyordu. Onlar için soğuk demek ölüm demekti. Bir anda Murphy'nin sesiyle irkildiler "Hemen evlerinize gidin. Yaşam ağacına bir şey olmuş olabilir. Bir şekilde ısınmaya çalışın!". Bunu duyan herkes evlerine doğru koşarken Murphy'nin saçlarından yine bir papatya döküldü. Asıl panik o zaman başladı. Yaşam ağacına bir şey olduğunu sandılar. 

Murphy yaşam ağacına koştu. O güzel beyaz kanatlarını çırparak göğe yükseldi. Yaşam ağacının etrafında dolaşarak ona bir şey olup olmadığını kontrol etti. Yere indiğinde halkı ona korku dolu gözleriyle bakıyorlardı. Ama Murphy'nin o sıcak gülümsemesiyle bir şey olmadığını anladılar. 

Murphy'nin sakinleşmeye ihtiyacı vardı. Bu sayede neler olduğunu çözebilecekti. Sakinleşmek için en iyi yerin deniz olacağını düşünüyordu. Oysaki yanılmıştı. Denize ayağını değdirdiği anda kendini geriye attı. Deniz çok soğuktu. Bu hayatı boyunca yaşamadığı bir şeydi. Hemen evine gitti. Tüm Vera gezegeni tarihi hakkındaki kitapları karıştırdı. Daha önce böyle bir olay daha yaşanmıştı. O da Chad yani Murphy'nin babası gelmeden önce olmuştu. Murphy kitapta yazan satırları okuduktan sonra ağlamaya başladı. Babasını çok özlemişti. Onun melek olmasını sağlayan insan o idi. Ama o doğmadan saatler önce ölmüştü. Murphy babasına ne olduğunu bilmiyordu. Annesine ona anlatmamıştı.Her zaman ondan saklamıştı. Babasının çok kötü biri olduğunu bu yüzden de insanlara güvenmemesi gerektiğini söylemişti. Ama aslında her insan tehlikeli değildi özellikle Chad evrendeki 

 Brook yani Murphy'nin annesi ölmek üzereydi. Çünkü Murphy'nin kanatları karnını yırtmıştı. Çok su kaybetmişti (Onların bir yeri kesildiğinde su akıyor.).Halk su vermek istedi. Ama gelen suyun hem onun soyundan gelmesi gerekiyordu hem de ancak bir kişinin içindeki suyun hepsi onu kurtarabilirdi. Bunu duyan Chad hemen gezegenin bilgini Aspen'ın yanına gitti. Onun kanını suyla değiştirmesini istedi. Aspen başta kabul etmese de Vera gezegeni için bunu yaptı. Chad hemen Brook'un yanına gitti. Ardından da doktorlardan ondaki suyu Brook'a aktarmalarını istedi. Doktorlar gerekli işlemleri yaparken Chad son kez görmek için Brook'un yanına gitti. Ona Dünya'ya gitmesi gerektiğini söyledi. Brook'un tüm yalvarışlarına rağmen Chad onu dinlemedi ve odadan çıktı. Ardından içindeki suyu aldılar ve Brook'a aşıladılar. Brook'un defalarca kimden geldiğini sormasına karşın kim olduğunu söylemediler. Murphy doğmuştu ama babası yoktu. Brook başlarda Murphy'den nefret ediyordu. Çünkü ona her baktığında Chad'i hatırlıyordu. Chad'i unutmak için Murphy'den kurtulması gerektiğini sanıyordu. Ta ki o güne kadar...

Murphy hastalanmıştı. Çok ateşi çıkmıştı. Küçük kanatlarını hareket ettiremiyordu. Brook'un içini telaş kapladı. Murphy'e bir şey olma düşüncesi bile onu korkutmaya yetmişti. İşte o günden sonra Chad'e olan kızgınlığını Murphy'den çıkarmamaya karar verdi.

İşte bu hikayeyi sadece ülkenin bilgini biliyordu ve yüzden de Vera gezegeninin halkı  insanların çok kötü olduğu sanıyorlardı. Peki ya insanlar düşündükleri kadar tehlikeli miydi?

Umarım beğenmişsinizdir. Sorunun cevabını bekliyorum.









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yosun Tutmuş KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin