Capitolul 3

101 5 0
                                    

Dupa cateva saptamani.
- Shikamaru! Ti-am zis, nu am de gand sa fac pace cu ala!
- Saku, nu o puteti tine asa pentru totdeauna, acum nu iti mai place de el, nu?
Dupa acea intrebare m-am blocat, nu stiam daca imi place de el sau nu, aveam o fata, zici ca ii moartea in fata mea!
- Il consider ca pe un da, deci, faceti pace! Te-a intrebat daca faceti pace si ai zis ca te gandesti, nu mai stai pe ganduri si mergi si ii zici ca sunteti prieteni din nou, ok?
- Mda, pace sa fie.

Prima pauza
Sakura:
Il caut pe nemernicul ala de cand a inceput pauza si nu il vad prin curte, asa ca merg pe hol. Il aud in baie, am sa astept aici. M-am pus jos si stateam, imi lipsea tigara si aratam ca o drogata.
- Ce faci Saku?
- Pai... Te asteptam. Stii... m-am gandit la intrebarea ta, si raspunsul va fi...
- Stiu ca e nu, nu mai are rost sa continui! Isi lasa capul in jos si da sa plece. Ma ridic repede si il prind de mana.
- Da, suntem prieteni! Sunt foarte suparacioasa si mna, nu e vina ta.
Ma inbratiseaza foarte zambitor dupa care imi zice ca merge la gasca lui, dar inainte sa mearga ii pun o intrebare.
- Ce zici daca ne unim toti? Asa suntem cea mai mare gasca din scoala.
- Da, vorbesc si cu ceilalti.
- Okay, ne vedem!
- Okay, ceaw!

Sasuke:
Mama! Nu imi vine sa cred ca ii de acord sa fim prieteni din nou, dupa ce am ranito atat de tare. Asta inseamna sa fii mafiot!

4ever you and meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum