M's POV~
Kanang feeling gud graduate naka?? Maka Happy ♥ Worth it tanan akong sacrifices, tanang pangopya, tanang Late, tanang Binuang and everything. Hay :) Isa pa Happy q kay naka uli na jud ko sa Davao. Woooo 4 years ko nawala... 4 years pd ko naay gbiyaan dri.
Padulong kog Calinan. Adto-an nako ang mga Lugar na naa didto among memories. Gusto lang nako. Gimingaw nako ani... Mu sakay ug L3... Mag tan'aw sa gawas, hulat ug isa ka oras pra maka abot ddto... I really really missed this SUPERB
*1 hour later* abot nako. naa nq sa park. Actually dala-dala nako ang mga Gamit nako gikan sa Cebu. Ni diretso lang ko diri kay gusto nako diri nko mag stay for the mean time. Rest lang for pila ka months. Lami man gd diri...
Nag tanga lang ko karon Guys. Nag lingkod2 lang ko diri nag duha2 asa ko mu tugpa. I need to put this things in 1 place. So wa may hotel diri, or any inn. may Board nalang sgro ko. Pag tindog nako...
"Marie?!"
Pag lingi nako barkda ni A..
"Oy musta naman ka?" dungag niya
"Ok lang ko doy. ikaw? :)"
"Bag-o lang kang abot? Mag kita mong A?"
"Dili uy. (katawa) wla sya kabalo na naa nako."
"So unsa man i-surprise nato?
"Mao unta na akong buhaton :)"
A's POV~
Kapuya jud mag trabaho uy pero atleast Happy ko. Mag 2 nako ka tuig nag trabaho sa Downtown ba. Dapat gani mag board ko ddto pero dli wla man poy kauban si Mama, so diri nalang ko.
*Kung inaakala mo...* Kinsa maning ga tawag? -.-"
"Doy? Abot naka sa inyong balay?"
"Oo doy. Adto diri"
"Okay sige wait lang."
-END CALL- Si Gilbert. Kuyaw kaayo meg taganay no? ana mana sweet lovers Haha :) Palangga kaayo nako na akong Amigo ba sa tinuod lang ^.^
TOK TOK TOK
Wow dali-a rapud ni abot sa kurimaw oy. Mukaon guro ni diri ba...
pag abris purtahan...
O______________________________________O
M's POV~
"Unsay pagkaon kay gi gutom ko?" pangtana nako kay A. Actually nag nganga pa siya so ni diretso nakog sulod sa ilang balay. Ni drsto ko sa kusina ug nanungkab. Feel at home kaayo noh? Haha!
Naa pa siya sa may purtahan. Gi butang nko aqng gpanungkab sa lamesa ug g adto siya. Ghug nako sya patalikod... g bira ko niya pa atubang sa iyaha. Ni tulo iyang luha...
"Wala ba ka kabalo na miss na kaayo tika ug wa ko nag expect na mu abot ka karon?! Gikan ko sa trabaho pag kita nako sa imoha nawala akong kakapoy."
Gi hug ko niyag usab.
"Iloveyousomuchwaffs..." dungag niya...
wala ko ni tubag...
ghug lang nako siya...
"Iloveyoutoo nako ba!"
ni buhi ko sa iyaha...
ni luhod ko.
"Salamat kaayo sa pag dawat sa akoa miski naa koy mali nabuhat sa imoha sauna. Salamat kaayo sa pag hulat sa ako'a waffs... First time siguro ni mahitabo pero wala koy labot. You deserve this... WILL YOU MARRY ME?"
Hilak siyag samot...
"Oo waffs... pero masuko si Mama..."
Ni katawa ko. Joke lang man gd na niya. Sauna pana. Maka Lagot jud.
"Mama rose? Papa? mga Bayaw? mga bayaw relatives! SULOD."
Ni gawas sila...
nag smile sa amoa unya ang uban nag hilak,
"Bago ko ni luhod sa imoha. Ni luhod ko sa ilaha. Gpangayo nako ilang blessing na mahimog asawa nimo. Wa nakay mabuhat kundi pakaslan ko kay ana tika ka love. Wa koy pake unsay iingon sa ubang tao basta akong kblo lang na love kaayo tika...."
YEARS AGO. Naa koy sala na buhat sa iyaha. Miski batal kaayo to na sala. Dawat ghpon ko niya. Wala ghpon ko niya gi ilisan... mao deserving lang siya ani-on. Ni bawi ko sa akong mga sala. ug mu bawi pako soon.
A's POV~
Love kaayo nako ni siya <3 Mao raning babae nakapag pabag-o sa akoa. Mao raning rason ngno ni skwela ko. para sa among future <3
wala ko nag expect na naa pay babae na ani... g down jud niya iyang pagpaka babae para lang sa akoa. Para sa akoa bravery ni siya. ani ka strong iyang Love sa akoa <3 SWERTE KAAYO KO SA AKONG MISIS! <3
"IKAW AKONG PAKASLAN. GI UNAHAN LANG JUD KO NIMO." Gkissan nako siya.. g bira nako ang duha ka sing2 na akong g kwintas... Mao ni akong gaplit sa akong 1st sweldo... among wedding ring. g patindog nko siya. ug ako napd ni luhod.
"Pakasli ko ugma dayon."
ni smile siya.
Gimingaw nako ana na smile. smile na g kilig...
<3
LORD, Slamat ghatag nimo ni na babae sa akoa. Salamat kaayo <3 abi nako dli kami mag dayon. Slamat kaayo Lord ha kay nakaya namo ang mga challenges... ug kblo ko naa napuy mu abot na bag-o na mga challenge nimo pero kabalo ko lord. kaya nako ni, kay naa siya. KAYA NAMO NING DUHA Ky kabalo me, dli me nimo pasagdan. Salamat LORD <3
*
A relationship with the guidance of Papa JESUS will work miski asa pamo dapita, miski unsa pana ka lisod inyong problema. Just Pray to him always, Happy times and Sad. Dli mo niya pasagdan. TRUST ME :)