Jag vaknade en morgon av att min väckarklocka hade ringt i 20 min innan ja vaknade. Jag har försovit mig fan också. Måste skynda mig nu kom igen Jennifer varför vaknade ja sent när det är skolfoto i skolan. När jag är klar inser ja att bussen går om 5 min så ja får springa till bussen. När ja kommer ditt. Ser ja jätte många personer där som står runt en bil och då ser ja att det Oscar min kille och hanns kompisar. Så ja sticker ditt och då så kör dom bort en bit sen kommer dom till backa och hämtar upp mig Jennifer, Emma och Sofia.
För dom var också sena till bussen så Emma hade ringt Felix hennes kille och frågat om dom kunde hämta oss och det kunde dom.
Dom ska inte till skolan idag för att som ska repa en ny låt till deras album. Så då kunde dom hämta oss så snällt av dom att hämta oss. - ska inte ni vara med att ta skolfoto då.
- Ja vist ja det är ju skolfoto idag.
- Men älsklingen har ni glömt av det.
Okej då får vi åka hem och bytta om snabbt så vi inte åker i mjukiskläder till skolan och på ett skolfoto. Kan ni köra oss till skolan först snälla
- okej då, det kan vi göra.
Sofia och Emma vad ska ni göra efter skolan idag? Jag ska till fotbollen ~ Sofia och du Emma jag ska inte göra något speciellt tror ja. Du då, jag ska till deras studio och träffa min syster där för hon ville träffa dom vill du följa med Emma.
- ja det kan ja och sen kan vi gå och äta med dom kanske.
Eller vad tycker du Jennifer vist det kan ja.
- fan att ja inte kunde, ville så gärna men har en stor match i helgen så måste på träningen. Vill ni komma och kolla med killarna då.
- kan kolla, men tror ja kan. ~ Emma
- Jag kan ~ Jennifer.
Ja äntligen framme i skolan. Tagga skolfoto nu då. När vi kommer till skolan så är det en ny tjej i skolan.