sapık

24.4K 312 16
                                    

Ali
seline mavi bir gömlek verdim. Onunla yattı. bende odama gittim ve ömere yazdım

"Plan süper gidiyor... kezban selin bana inandı"

"Iyi kanka.. kızın vicudunu bana anlatırsın ;)"

"belki anlatırım ;)"

Yatmaya calıştım ama ömer sayesinde uyuyamıyorum. Kezbanım vicunduğnu düşünüyorum. Su almaya gittim. Suyumu içtikden sonra selinin odasına girdim. Uffff yakıyor. Göbeği açılmış uyuyor. Ben onu bòyle görerek kendime eziyet ediyorum. Boynuna yaklaşıyıp sert gine öptüm. iz kalmıştı. Bakalım sabah ne yapıcak. Kezbancık....

Selin
Sabah cok rahat kalkmıştım. Yatakdan istemezemde kalktım ve aynaya baktım. BU NE BE ! boynumda bir iz var ! Iğrenc bu ne ! Bu daha dün yoktu. Hemen alinin odasına gittim. Gerci galiba musait değildi . Cünkü üzerini giyordu.

A : oo bana daha dün kızmıştın kapıyı calmıyorum diye
S : pa-pardon ben arkamı dönerim
A : dönmene gerek yok
S : şey ali benim boynumda birşey var
A : ne varmış
S : bi iz gibi birşey
A :ee ben napiyim?
S : acaba odada hayvan falan mı var
A : olabilir (güler)
S : ayy dalga geç sen..... ben duş almaya gidyorum. Odaya dalmasan sevinirim
A : okay...

(...)

Selin
Duşumu aldıktan sonra. Bornozumu taktım . saçımı taradım ve cantamdaki makjalarımı cıkardım. Benim yanımda herzaman makjaj vardır. Makjajımı yaptıkdan sonra partide giyindim üstleri seçtim. Onları mecbur giymeliydim. Tam bornozu açıcaken ali odaya girdi.

S : senin kafanmı basmıyor . Insan bi tıklar

Bana yaklaşmaya başlamıştı. Napıyor bu ! Birden kollarını belime dolaşdırmıştı ve vicudumu inceliyordu.

S : ali napiyorsun ! KENDINE GEL !
A : cok cekicisin bebeğim
S : bırak beni

Onu itirmeye calışıyordum ama itemiyordum

S : bana bak ! Beni cabuk bırak yoksa
A : yoksa ne
S : seni gebertirim !
A : hıhı...

O beni hiç dinlemiyordu. "Hıhı" diyip boynumu yine öpmeye başladı. O nu ne kadar itsemde olmuyordu ! Napıcam şimdi. Oha ohaaa ellini bornozumun ippine getirdi. BU OĞLAN RESMEN SAPIK ! BORNOZUMU ACICAKTI !

S : BIRAK!!!! SENI ŞIKAYET EDICEM ! BENI TACIZ ETTINI SÖYLICEM
A : aaa yapma güzellim kalbimi kırıyorsun ama
S : ben senin az sonra kalbini değil kafanı kırıcam !BIRAK BENI

GEBERCEM ŞIMDI !!! BORNOZUMIN IPINI AÇTI ! AĞLIYASIM VAR ! AMA AĞLAYAMAM !Tabi ya aklıma bir fikir geldi. Beni öptünde karşılık verdim. Ne kadar iģrensemde ! Ama bunu yapmak zorundaydım. Yoksa ben burdan kurtulamazdım. "Ooo yumşuyoruz" dedi bana ! Gerizekali ! Bende "cok konuşma" dedim. Şükür kollarımı bıraktı ve yine bellimden tuttu. Bende onun yüzüğnü tuttup onun dudaklarını öptüm. Sonra o beni yatağa atmadan ben onu yattağa attım. Salak ! Onun üzerine cıkcamı zahnedi beni bekliyordu. Ama ben onun bacağna tekme atıp üstlerimi alıp tuvalete kaçtım ve tuvaletin kapısını kilitledim. Tabi hemen arkamdan koştu.

A: cabuk aç şu kapıyı
S : nah açarım. Sen beni diğer kızlarla karıştıyorsun ! Seni şikayet edicem ! Hapislerde sürüneceksin !
A : aç lan kapıyım. Zaten cıkıcaksın . Nereye kaçıcaksan
S : sen öyle san ! Polisi arayımda gör

Ali
Polismi ! Benim acilen telefonunu almam lazımdı. Biraz ilere gittim sonra kapıya koştum ve kapıyı kırdım. Selin cığlık attı. Ve benden kaçmaya calıştı. Ben onun kolundan tuttum ve onu kendime cektim.

A: bak güzellim birkere yatıcaz sonra cehenneme kadar yollun var.
S : sen delirmişsin ! BEN SENINLE YATMAK FALAN ISTE-MI-YORUM
A : istiyormusun istemiyormusun umrumda değil.

Bunu söyledikden sonra dudaklarına yapıştım. Sert gine öpüyordum. Bunu yaptında beni itti ve tokat attı. Tabi bende daha cok sinirlendim .

A : yeter lan ! Sen kim oluyorsunda bana vuruyorsun!
S : bırak !!! IMDAAAAAT

"Bana bak" diyip kızı kendime cektim. O kadar yakındıki . Bir an olsada kendimden geçtim . Ben niye kendimden geçtiyorum ki ! Kendime geldimde selini kucağma alıp odaya gòtürdüm tabi yine bağrıyordu .

S : SENDEN NEFRET EDIYORUM PIS HERIF !
A: ben sana bayılmıyorum
S : niye beni tutuyorsun o zaman !
A : kızım ben gecelerin adamı Ali Mertoğluyum ve seni s*kmedende bırakmıcam.....
S : Pic herifsin !

Ama ben onu daha dinemeyip kapıyı kapatım ve odayı kilitledim. Ama şimdi bu beni şikayet edebilir. O yüzden ya onu geberticem yada onu ömrüm boyunca burda tutucam. Napsam acaba .....

Selam ilk önce cok teşekür ederim kitabım okunmuş cok mutluyum hepinize teşekürler ! öptüm sizi

Alsel +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin