Ilkokul dadadam

38 4 0
                                    

Tamam hadi başlayalım. Öncelikle bunların hepsi gerçek onu söyleyeyim. Ben sadece insanlara anlatamadıklarımı buraya yazıcam . Tabi farklı isimlerle ve sahte kimlikle. Okuyucukız  olduğumu kim bilebilir neyse başlayalım artık .

Yıl 2007 ve ben blalala ilköğretim okuluna başladım. Tamam mükemmel değildim. Kahverengi saçlı kahverengi gözlü beyaz tenli o zamanlar ne h&m vardı ne zara ne colins ne Koton ortalama bi çocuktum. Bi kere öğretmenim yalan söylemiştim ve bunun sonucunda kulağını çekmişti salak saçma triplere girmiştim ama sonuç olarak öğretmenimin herkese vermediği o kalemi almıştım . Neyse asıl konuya gelelim . Ilk gün yani okul denen cehennemin ilk günü (ki anaokulu her zaman favorimdir. ) canım annem beni okula bırakmış . (Ufak bi anı : okuldaki ilk haftalarda müdür sınıfları geziyorum ve ben bizim sınıfa geldiğinde onun elini öpüp amca ne kadar zor bir iş yapıyorsun demiştim .) Tabi ilk gün sevgili babam yüzünden geç kalmıştım sınıftaki en arkaya o nedenle bizden 10 kat daha büyük olan sevgili arkadaşım Necla (gerçek ismi değil tabii bide kız şimdi bir afet oldu da işte Evrime inanın adlı sosyal mesajınızı da vermiş olduk neyse ) nın yanına oturmuştum.( Ya ben mi abazayım anlamıyorum ama ilkokul da yani birinci sınıfta sevgilim olmuştu. Bütün hikayenin ana konusunu söylemiş oldum ama neyse) Günler çabuk geçti. Öğretmen masasının önündeki sıra ( o zamanlar seçilmiş sıra tabikide) da oturan 8 yıllık sevdiceğim de oradaydı. ( Yanlış anlaşılmasın gerçek ben şuan 10.sınıf yani o aşk biteli 2 sene oldu. Arada reklam aralarıda oldu tabi ) Neyse şuan uykum var. Bu hikayenin devamı gelecek .

FeelingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin