......Yanima bir gölge belirdi....önce babam filan zanetmiştim. ama aklıma babam veya kardeşim olsa ışık , onlar gelirken değişirdi, titrerdi .
Ama ışık hiç titremedi. Korkmuştum , merak ettim . Titreyerek arkama döndüm .... o büyük çam ağaçlarından başka hiç bir şey yoktu. Koşarak arabaya gittim. Yolculuğa devam ettik. Babama sordum kaç saat sonra köye varcaz dedim . Babam yaklaşık 1 saat sonra varıcaz dedi. Bende bu bir saati uyuyarak geçirmeye karar verdim çünkü babam gil , her zaman köye gittiğimizde nasil olur bilmem ama büyükbabamla bir konu açar geceye kadar o konu hakkında konuşurlardı . Bende niye bilmem ama hep onların yanına otururum , ne konuşurlarsa dinlerim. O gün onları dinlememeye karar verdim çünkü artık sıkılmıştım. Evin çevresin de yani dışarıda yürümeye karar verdim . Telefonumun flaş ını açtım , oyunumu oynayarak yürümeye başladım. Ne akılsa benimki de gece saat 10 olmiş. Gecenin zifir karanliğında yürüyom. Zaten yolun yarısında aklima geldi saatin 10 olduğu . En basta aklima gelseydi cikmazdim yurumeye. Neyse yolun yarisina gelmistim, yurumeye devam etttim....
..çok şansiz biriyim telefonumun şarjı bitti. Flaş birden kapandı, çok korkmuştum. Arkama baktiğimda sadece buyukbabam gilin ev gözüküyordu. Önce , tıpķı molada arkada beliren golgeye benzeyen bir gölge belirdi . Daha somra Ormandan bir çıtırtı geldi. gercekten oyle bir korkmuştum ki biri arkamdan böhhh dese korkudan bayilabilirdim , o kadar korkmustum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Çıtırtı sesi bir kez daha geldi. Birden arkama döndüm karanlıkta hic bisey gozukmuyordu. Evden cok uzaktım yakinimda bir ev vardi ama kimin eviydi bilmiyordum... karar vermek zorundaydim. Yukari yani buyukbabam gilin eve mi yoksa tanimadigim birinin evine mi . Hangisine gidecegime kara veremedim . Ama aklimdan kisa olan yol daha cazip geliyordu.. V e hizlica asagi dogru kosmaya basladim .....
Evin kapisinin onundeydim kapiyi caldim ... Yaşli bir teyze acti kapiyi . Durumu anlattim . Telefonu olup olmadigini sordum . Var dedi , aldim babami aradim , onlarda beni merak etmiş , olayı anlattim . Bulundugum yeri tarif ettim . Onlar gelene kadar teyze yemek yiyormuş banada verdi bir tabak bende yedim...
Yememi bitirdim ..tv ye bakiyordum babam gil geldi . Eve geldigimde yorgundum anneme yatagimi hazirlamasini istedim . Annem hazirlarken. Ustumu degistirdim..
Yataga girdim tam uyuyacaktim pencereden duvara yine biraz once gordugum golgeye cok benzeyen bir golge dustu...
Perdeyi actim disariya baktim , bahcede agac bile yoktu. Nerden cikti merak ettim.... hemen anneme bagirdim , annem telaslanmis hizlica iceri girdi nolduu dedi .duvara bir golge dustu dedim . Bana guldu bunun icinmi beni telaslandirdin oglum dedi , gozun yanilmistir Bisey olmaz , yat uyu . Yarin ormana cikacagiz , enerjini iyi topla dedi ve gitti. Uykuya daldim ....
..sabah kalktim elimi yuzumu yikadim , kahvalti masasina oturdum . Kahvaltimizi yaptik , hazirliklara basladilar cunku ormana cikacaktik ve aksam gelecekmisiz .. yemekleride orada yiyecekmisiz....
Buyukbabam cagirdi komurluge gitte mangal i al , benim yanima gelde temizleyelim dedi. Telfonumun flaş ini actim basladim mangali aramaya....
Arkamdan birden komurlugun kapisi kapandi o sesi duyunca korkttum .. ama elimde flaş vardi her yer aydinlikti ...
Mangal in nerde oldugunu gormustum ama cok yuksekteydi ...nasil alabilirim diye dusunuyordum ..ki birden aklima bir fikir geldi.
Tahtalari ust uste koydum telefonu sabit bir yere koydum ve tahtanin ustune ciktim , tam elimi uzatacaktim ki flaş birden kapandi...
Geri acildiginda mangal yerinde yoktu .. acaba dusurdummu diye etrafima bakarken buyukbabami gordum .. sasirdim .
Sana bakmaya gelmistim (sessizce) sonra bi baktim telefonunun ustunde bir bocek vardi . Bocegi aliyim derken yanlislikla bir tusa basmisim kapandi... ondan ben mangalin yerini bildigim icin hemen aldim, yere biraktim . Sonra telefonu aldim bir tusa bastim tekrar acildi , dedi . Gul gul oldum... ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Bela Gölge
Mystery / ThrillerArkadaslar iyi veya kotu yorumlarinizi bekliyoruum . Bu aciklama bolumu uzun bir yaziydi ama nasil oldu bilmiyorum amaa silinmis. Kusura bakmayin .... Zaman gectikce yeni bolumler ve yeni kitaplar eklenilecektir İYİ OKUMALAR ....Babam arabadan ışı...