Bugün pazar'dı tatildi ☺ailemle birlikte istanbula gidecektim eşyalarımı hazirliyordum odamda telefonumu tabletimi kulaklığımı aldım çantama koydum pijamalarimi koydum 1 ama yinede gece yatmak için almam lazımdı sabah saat 10du kahvaltı etmiştik.üstüme siyah askılı bir bluz giydim altima deniz mavisi kot bir şort giydim saclarimin uçlarını masayla kivirdiktan sonra aşağıya indim annemler hazırdı salonda beni bekliyorlardı.onların yanına gittim ve anahtarı aldım evden çıktık beyaz renk markası ford bir arabamız vardı onunla gidecektik esyalarimizi arkaya koyduk ve annem öne bindi bende arkaya bindim ve yol boyunca müzik dinlemek istedim bir anda karşımıza kamyon çıktı ve babam arabayı güzel kullanamiyordu anneme baktığımda uyuyordu."babaa" diye kocaman bir çığlık atmistim ve kamyona caprtik uyandığımda hasteneydim yanımda kimse yoktu serum takiliydi ve hemşire diye bağırdım hemen içeriye hemşire girdi bende annemle babam nerde diye sordum oda "malesef üzgünüm onları kaybettik dedi"onları kaybettik lafı beynime isletmisti beynimde yankılanıyordu "ozaman ben niye yaşıyorum ben niye olmedim beni niye kurtardınız ben onlarsız ne yaparım dedim ve yorgunluktan ve üzüntüden bayıldım 3saat uyumuştum kalktığımda yanımda halam vardı ona "hala sen mi geldin?"
"Evet kuzum ben geldim annen ile babanı kurtaramamislar birisi beyin kanamasından diğeri dedi..!"sus artik hala sussss daha fazla konuşma dedim ve serumu kolumdan çekip çıkardım "nabiyorsun damla 1gece daha istirahat edeceksin burda? "Burda kalmiycam hala gidelim burdan istemiyorum'"tmm yavrum"dedi ve içeriye doktor girdi. "Evet nasılsın kızım? "Iyiyim burdan çıkmak istiyorum burda kalmiycam"
"Ama 1gun daha kalmak zorundasin" "Hayır dedim iyiyim ve birseyim yok" dedim ve "tmm
Tmm çıkış işlemlerini başlatalım sen hazırlan dedi." Bende hazirlandim ve halamla birlikte aşağıya indik. Çıkış işlemleri bitmişti sonunda oo hastaneden çıkmıştık. "Damlacim bizde kalamazsin" "ne nerde kalicam ben yetimhane de kalamam 18yasindayim biliyorsun?"biliyorum damla ama olmaz biz kendimize zor dedi ve sözünü kestim." Tmm tmm anladım ben seni hala kalmam merak etme gidebilirsin evine gitt dön istanbula dön evine" halam hayal kırıklığı içinde pişman gibi yüzü üzgün bir şekilde ilerliyordu hayat bugünden sonra bana asla gulmezdi.asla mutlu olamazdım ve bir banka oturdum yarım saat boyunca düşündüm ve bir iste çalışmaya karar verdim.ve iş bulmak için geziyordum gezerken bir cafede "bayan eleman aranıyor" yazıyordu hemen içeriye girdim ve karşımda bir kadın vardi ona beni müdürün odasına götürmesini istedim ve tmm dedi biraz yürüdükten sonra merdivenler var ordan yukarı çıkınca ilk kapı ve beraber geldik ama beni bıraktı ve teşekkür ettim ☺ kapıyı çaldım gir sesini duydum ve içeriye girdim. Karşımda siyah saçlı mavi gözlü bir erkek oturuyordu."Merhaba müdür bey ben dışardaki bayan eleman aranıyor yazısını gördüm"
"Ve çalışmak istiyorsun evet anladım burada garsonluk yapacaksın"
"Peki ayda ne kadar vereceksiniz?"
"1milyar vericem"
"Tmm izin verirseniz ben bugün işe başlamak istiyorum paraya ihtiyacım varda"
"Istediğin zaman baslayabilirsin tmm başla bugünden "
"Tnm teşekkür ederim iyi günler ben çıkıyorum"
"Tmm sanada"
Içimden:
Iyi bir patrona benziyor evet kendime kiralik bir ev tutarım ama nerde kalicam offf"Askıda duran onlugu taktım ve işe başladım siparişleri götürdüm saat akşam 10olmustu ve cok yorulmustum ve müdürün odasına çıktım kapısını çaldım gir sesini duydum ve içeri girdim.!
"Izin verirseniz ben cikicam artık müdür bey"
"Adım ekin evet cikabilirsin bana ekin bey diyebilirsin"
"Peki ekin bey teşekkür ederim dedim.ve çıktım odadan aşağıya indim ve onlugu çıkardım ve iş yerinden çıktım.."
Hava çok soğuktu ve bende nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyordum ve bir banka üzerine yattım nasıl uyuyabilirdim ki bu soğukta
Ve yanıma ekin bey geldi.""Hey ne yapıyorsun burda evin yok mu?
"Şey evet yok evimiz var ama ben orda kalmak istemiyorum tek başıma gidecek yerim yok o yüzden ise girdim calişicam ve yeni ev tutucam kendime."
"Anladım istersen bize gidelim bende burda geçiyordum şimdi seni gördüm şey adın nedir?
"Adım damla ekin bey"
"Hmm evet damla gel bize usursun burda hava çok soğuk yeni e tutana kadar bende kal olur mu?"
"Hmm olur" dedim ve beraber onların evine doğru yuruyorduk ve yakındı cafesi evine ışte sonra evine vardık içeriye girdik bana kahve yaptı sıcak sıcak içtim ve bana yorganla yastık getirdi bende koltuğa yatağı yaptım ve içine girdim yorulmustum ve hemen uykuya daldım..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanıtım
RomanceAdım damla 18yaşındayım üniversiteye hazırlanıyorum saçlarım kahverengi gözlerim ela koca gozluyum ve kardeşim yok tek çocuğum izmir de yaşıyorum.