Michael : ya biz buraya sonra gelsek seni bizi kimsenin bulamayacağı biryere götürmek istiyorum.
Ben : nereye gidiyoruz ?
Michael : deniz kıyısında bir yere gidelim.
Ben : ayyyyy ne güzel olur . (Michael ın boynuna sımsıkı sarılıyorum )
Michael : sen varken herşey güzel meleğim.
Şimdide bana meleğim dedi oha çüş deve ama haklı yani onun karısı oldum ve bana meleğim demesi garip gelmemeli.
Michael : gelmezde zaten sen benim hep meleğim olacaksın.
Ben : ama ben senin gibi bi melek olamam ki
Michael : sana bir sır vereceğim.
Ben : hadi söyle.
Michael : ama kimseye söyleme bu ikimizin arasında olan en özel sır.
Ben : hadi söyle ya çatlicam.
Michael : seni seviyorum ve seni istiyorum , benim olurmusun ?
Ben : Michael bunun için daha erken tamam çocukları sevdiğini biliyorum ama bunu sonra konuşalım tmm.
Michael : ama çocuklar da senin gibi saf bir melek de ondan , senden olacak çocuğumuzun da senin gibi olacağından eminim.
Ben : Michael bazen o kadar datlı oluyon ki bilemezsin.
Michael : evet biliyorum.
Michael beni kendine çeker ve dudağıma sıcak bir öpücük koyar ve geri çekilir.
Ben : hadi gidelim.
Michael malzemeleri arabanın bagajına koydu ve arabaya bindik yolculuk sırasında kasetçiden aldığım michael ın şarkılarını ve özellikle who is it ve dangerous şarkısını yükletmiştim . Müziklerden ilk önce billie jean i söyledik sonra smoot criminal , dangerous , come together , remember the time , in the closet ve son olarak who is it .
Michael : hepsinin bende yeri farklı.
Ben : evet biliyorum aynı hislere sahibiz galiba çunkü hepsi de benim favori sarkılarım özellikle who is it onun yeri ayrı resmen beni anlatıyo.
Michael : iyiymiş
Ben : geldik galiba
Michael : evet geldik.
Ben arabadan inip sahilde koşmaya başladım çok güzeldi kumlar yumuşacıktı ve michael arabaya yaslanmış beni izliyordu
Oyy yerim ben seni daha fazla vakit kaybetmeden michael ın yanına gittim ve michael elimi tutup beni biryere götürüyordu
Geldiğimizde çok güzel bir küçük kulübe ve hemen yanında çardak vardı. michael elimi tuttu ve......