Savaş.İngilis askelerinin sonu

153 12 4
                                    

Yil 1885 ay 5 ocak.Karanlik,etraftan sesler duyuluyordu.Sanki klube yapib savaşın ne zaman baslayacagini bekleyen askerler o savaşın simdi olacagini duymuşlardi.Onlar üşüyor ellerini agizlarina yakin tutarak nefesleriyle kizinmak istiyorlardı.Ama onlarin içindeki korku nefeslerini bile dondurmuştu.

*******************

Bu gizemli gecede etraftan top -tufek sesleri geliyodu.Dusman askerleri yaklaşıyordu.Ordu komtani:

-Hazirlanin!!!Qaliba birazdan hayal ettigimiz o dahsetli savas başlıyıcak.Kendinizi korumaya calisin bu savasi kazanmaliyiz.Mermilerinizi dikatla kullanin silahlarimiz cok az.Askerin biri:

-Ben korkuyorum komtanim ya kayb edersek esir aliniriz o zaman....

-Komtan:Korkmayin.

***************************

Savas basladi ingilis askerleri savasa girdi.Önce iyi başlasalarda sonra zayif düştüler.Düşman ordusu durmadan ateş ediyodu.Ingilislerin yarisi hayatini kayb etti.

**************************

Kalan askerler ormanin iciyle giderken bozulmus eski bi araba buldular.Arabanin icinde saklanmak icin arabaya bindiler ama sonra araba sanki ışildanar gibi uctu ve bi adada bulundu.Adanin ismi belli degildi.

Ada karanlikti hic bi ışık yoktu.Adaya dusen ingilis askerleri cok actilar ve bu gizemli yerde korkuyodular.Onlar hic durmadan ates yakmak icin odun ve cakmak ariyodular.Ama ada oldukca karanlikti.Askerlerden biri cesaret ederek karsiya gidip yiyecek bulacagini dusunuyordu ama tam gidecektiki arkadasi onundeki gozleri parlayan yaratıki gordu ve Amadeooooo diyerek bayildi.Sonra bagirip durduktan sonra arkadasi geri dondu ve qarip bi sey oldu.Adada hava birden işıklandi.Olanlari her kes korku icinde izliyordu.Onlar havanin isik olduguna sevinip ormani dolasmaya gittiler ve bi kac meyve agaci bulup karinlarini doyurdular.Ama bi sorun vardi aksam nerde uyucaklardi?Etrafta bi agactan baska bi sey yokdu.Askerler agaclarin altinda oturup geceyi gecirdiler...

**********************************

Adadaki ilk gun.Gunes dogdu sonra yagmur basladi.Adaya geldiklerinden 2 hafta sonra ormanin icinde bi parasut bulundu.Parasut kaza yapmisti.Parasutun icinde 3 adam vardi ve yaraliydilar.Askerler onlari kurtarmak icin parasute dogru kactilar.Onlari disari cikarip yere uzattilar sonra bulduklari hintkozu'nun suyunu icirdiler.Malesef yaralilardan biri coktan olmustu.

**************************************

Kalan askerler ve parasutten inen adamlar ormani dolasiyodular.Birden biri digerlerini cagirdi ve karsilarindaki evi gosterdi.Onlar kosarak eve girdiler .Evdeki odalar hepsi kilitliydi.Arkadaslardan biri:-biz bu anahtarlari nasil acicaz?

Digeri:

-Anahtar ne?

paraşütten inen adam :

-Dalga gecmek zamani degil siz hangi yildan geldinizki anahtari bilmiyosunuz.

Asker:Biz 1885 savasindan dustuk buraya .Paraşutten inen adam:

-Ama o savasta ingilisler kazaniyo.

***********************************************

Boylece bi kac yil oldu .Havadan bi teyyare ucuyodu.Adadan cikamayacaklarini dusunen bu insanlar teyyareni gorunce bizide alin diye seslendiler.......

Ama sonra adadaki yaratiklar saldirdi.Olumcul bi savas oldu.Askerler ve digerleri hayatlarini kayb ettiler.Zaten bu adadan sadece hayallerde kurtulmak olurdu.













Gizemli adadaki yaratiklar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin