Capitolul 1.

82 3 1
                                    

                                                                        - Viziunile-

 Pe intreg mapamondul exista numerosi oameni care sustin cu tarie ca in fata ochilor lor s-a aratat un Sfant. Cele mai multe astfel de viziuni sunt cu Fecioara Maria, ale carei aparitii repetate reprezinta o enigma pe care nu au deslusit-o nici oamenii de stiinta, nici Biserica. 

      ♦Pe aceasta tema, s-au scris, mai ales in ultimele decenii, zeci de lucrari, si s-au realizat o multime de filme si reportaje. Numai in ultimele doua secole au fost raportate peste doua sute de aparitii divine! Mai uimitoare si mai semnificative decat vederea unor stafii, aceste aparitii nu au nici o explicatie logica si rationala. Presa din intreaga lume a relatat insa si numeroase cazuri de persoane care sustin ca au avut viziuni cu alte persoane, cunoscute sau nu, aflate in diverse ipostaze. Nu putine au fost situatiile in care un astfel de clarvazator a relatat un anumit eveniment pe care l-a vazut in "visul" sau, iar respectivul eveniment chiar s-a intamplat sau, si mai socant, avea sa se intample ulterior! 

♦Prezentam in continuare cateva astfel de cazuri care au facut inconjurul lumii, lasandu-va pe dumneavoastra sa apreciati daca merita bagate in seama, sau trebuie privite doar ca simple fabulatii, rodul unei imaginatii debordante.... 

                                                                -Cazuri celebre de viziuni si vizionari-

                                           ( O viziune cu Fecioara Maria in Cairo)

♦Pe la miezul noptii de 2 Aprilie 1968, doi muncitori mergeau pe o strada a suburbiei Zeiton din Cairo. Unul dintre ei, privind la biserica crestina Sfanta Maria, a observat o silueta invesmantata in alb, pe acoperisul domnului bisericii. "Credeam ca vrea sa se sinucida si am urlat spre ea sa aiba grija. Prietenul meu a chemat politia iar eu l-am trezit pe portar. Acesta a iesit afara, a privit in sus si a strigat *E Fecioara Maria*, apoi a fugit sa il cheme pe preot" - Povesteste muncitorul in cauza. Pana cand a sosit politia, se adunase deja o multime de oameni care priveau silueta. Seful politiei locale le-a explicat ca ceea ce vad nu reprezinta altceva decat reflexele luminii provenite de la felinarele strazi si a ordonat stingerea acestora. 

                                         - Un alt politist-vizionar - -> A prevestit atentatele de la 11 Septembrie

♦Probabil ca stiti deja ca unul dintre cele mai indragite seriale de televiziune, mega-productia americana "Dosarele X", s-a bazat nu pe anchetele politienesti "clasice", ci pe capacitatiile extra-senzoriale ale unor detectivi F.B.I., David Morehouse, pretinde ca el i-ar fi slujit realizatorului Chris Carter drept model pentru faimosul "agent Mulder", personajul principal al serialului. 

Morehouse, care este si in prezent un cunoscut clarvazator, colaborand cu politia mai multor state americane in elucidarea unor cazuri misterioase, afirma ca a avut mai multe discutii cu producatorul serialului, pentru a-l familiariza pe acesta din urma cu specificul activitatii sale in cadrul F.B.I. El sustine ca in anii in care a lucrat pentru celebra institutie guvernamentala, si-a antrenat in permanenta inslusirile extra-senzoriale pe care le poseda, contribuind prin intermediul acestora la solutionarea multor cazuri pe care metodele politienesti obisnuite nu le-au putut scoate la capat.

Totodata, fostul angajat afirma cu convingere ca serviciile secrete americane au cheltuit, numai in perioada 1970-1990, adica pana la prabusirea URSS, mai bine de 20 milioane de dolari pentru studierea capacitatilor paranormale, folosind cei mai talentati subiecti in cazuri de spionaj si contraspionaj, in scopul de a face fara " Razboiului Rece"

Dar Morehouse a intrat in istoria fenomenelor paranormale prin faptul ca a prezis atentatele teroriste de la 11 Septembrie 2001, cand o mana de teroristi dementi a ingenunchiat pur si simplu o natiune de puternica, distrugand in cateva secunde cele doua "turnuri gemene" din New York, mandria si simbolul Americii, "Cand am prezis, in timpul guvernarii Reagan, ca America va fi atacata din aer, superiorii mei m-au considerat nebun si m-au ironizat, dar iata ca acest lucru s-a intamplat, dupa cativa ani, la 11 Septembrie 2001", a declarat politistul-clarvazator

Tot el a mai prezis si faptul ca fostul presedinte american Jimmy Carter va lua Premiul Nobel, lucru care avea sa se intample ulterior.

Contribuitia lui  Morehouse la rezolvarea unor cazuri incalcite l-a adus nu numai in atentia presei, dar si a politiilor din intreaga lume. In prezent, el tine un curs practic de parapsihologie, la invitatia faimosului Scotland Yard, in Anglia. Dovada ca pana si sceptii englezi cred in puteriile sale.







Galeria fenomenelor paranormale.Where stories live. Discover now