ROMANIN KAHRAMANLARI

462 12 0
                                    

HÜMEYRA HANIM: Güzelliğiyle herkesin başını döndüren Hümeyra Hanım , üç evlilik yapmış ve her evliliğinden bir çocuk sahibi olmuştur. Güçlü karakteri , çocuklarını koruma ve bir arada tutma çabasıyla takdir kazanan güzel kadının yeni aşkı aileyi karıştırır.

HALİL İBRAHİM BEY : Hümeyra Hanım'ın ilk aşkı , ilk eşi. Zeytinyağı fabrikası sahibi Halil Ibrahim Bey genç yaşta talihsiz bir kaza geçirip Hümeyra Hanım ' ı kucağında kızıyla dul bırakır.

SERGEY STERLİGOV: Hümeyra Hanım 'ın iki numaralı kocası . Bu evlilik çok kısa sürer. Çapkın rus petrol kralı , dört aylık hamile Hümeyra Hanım 'dan boşanırken Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en yüklü boşanma tazminatını ödemek zorunda kalır.

MEHMET TUNCER: Hümeyra Hanım'ın üçüncü eşi. Kızı Berrak' ın gözleri önünde astım krizi geçirmesine dayanamayan Mehmet Bey 'in psikolojisi bozulur ve boşanma kararı alır.

SAYI ÖZKAYA: Adalet Eski Bakanı . Hümeyra Hanım ' ın komşusu ve yeni gözdesi.

BAĞDAGÜL: Hümeyra Hanım'ın ilk eşinden olan kızı. Babasına benzeyen erkeksi yüz hatları ve iri cüssesi yüzünden karşı cinsten beklediği ilgiyi göremeyen Bağdagül sahip olduğu zeytinyağı fabrikası sayesinde evlenebilir. Kocasının usulsüz işleri yüzünden hayatı tehlikededir.

VLADİMİR (DEMİR): Hümeyra Hanım 'ın ikinci eşinden olan oğlu. Vladimir de babası Sergey gibi çok yakışıklı ve çapkın bi genç. Deniz'le beraber olduğu için hayatı tehlikededir.

BERRAK: Hümeyra Hanım 'ın üçüncü eşinden olan astım hastası güzel kızı. Yaşamakta olduğu yasak aşk yüzünden hayatı tehlikede.

NAGEHAN: Hümeyra Hanım' ın aşçısı.

YASEMİN: Nagehan' ın kızı, Hümeyra Hanım'ın hizmetçisi. Vladimir 'e deliler gibi aşık olan Yasemin Villa Moda 'da dönen bütün dolapları haberdar.

JALE: Hümeyra Hanım'ın yeni alışveriş arkadaşı. Kapanmayan çenesiyle hayatı kendisine ve kocasına zehir eden , kıskanç ve dedikoducu
genç kadın.

ALTAN BEY: Dedikoducu Jale 'nin zavallı kocası ve Mehmet Bey 'in iş ortağı.

TİLBE: Jale ve Altan'ın kızı.

TEKİN BEY: Hümeyra Hanım 'ın komşusu, Bağdagül 'ün platonik aşkı. Aldığı ani evlilik kararıyla Bağdagül 'ün hayallerini yıkan genç adamın sırrı herkes tarafından merak edilir.

DEMET HANIM: Tekin Bey 'in güzel ve gizemli eşi.

ÇİĞDEM: Tekin Bey ve Demet Hanım 'ın meraklı hizmetçisi ve Yasemin 'in yakın arkadaşı.

SELİM: Bağdagül 'ün yalancı ,rüyalar kocası.

SELİN VE SEDA: Selim 'in baş belası kuzkardeşleri. Tek eğlenceleri Bağdagül 'ü çileden çıkartmak.

DENİZ: Uslanmaz , çapkın Vladimir 'i bile dize getiren çılgın ressam.

TÜRKER: Deniz 'in memleketteki nişanlısı.

VİLLA MODAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin