Merhaba. Ben Taeyeon. Kim Mutsuzluk Taeyeon. Hayattan nefret ediyorum. Kendimden , arkadaşlarımdan , ailemden , çevremden...
Noelle birkaç gün kala ben ve arkadaşım Tiffany Noel Baba'ya mektup yazacaktık.
Evet 27 yaşındaki iki kız Noel Baba'ya mektup yazacaktık. Çünkü o her dileği gerçekleştiriyor. Mutlu olmak istiyorum. Şu lanet hayatta tek dileğim bu. Bir kere bile bende gülmek istiyorum. Mesela aşk yaşamak istiyorum. Kariyer yapmak istiyorum. Bir espiriye içten gülmek istiyorum.
' Saçmalama TaeYeon , sen asla mutlu olamayacaksın. '
Biliyorum iç ses. Ama sadece hep şansımı denemek istiyorum.
' Ne şansı aptal. Senin şansın bile olmadı. Şu hayatta en şansız sensin unuttun mu ? '
Sende haklısın. Bu dünya da benden Kim TaeYeon'dan daha şansızı var mıydı ?
Birden gözüm telefonuma kaydı. Annemin , üvey annemin bana hediyesi.
Elime alıp Tiffany'nin numarasını tuşladım. Birkaç dakika sonra açıldı.
" Ne oldu Tae ? "
" Tiff bu yıl mektubu erken yazsak ? "
" Peki ama neden ? "
" Boşver sadece hazırlan ve bize gel. "
"Peki. Geliyorum. "
Diyip telefonu kapadı. Bende rastgele bir yere telefonu attım.
Çıt diye bir ses geldi. Kesin kırılmıştı. Ama umrumda mıydı ? Tabiki de hayır.
Üvey annemden nefret ederim. Tam bir sürtük. Babama yavşayıp duruyor. Kendini ne sik sanıyorsa.
Babamdan da nefret ederim. Bok suratlı canım annem ölünce hemen evlendi. Zaten annem de babam aldatıyor diye üzüntüden ölmüştü. Babam da tam bir sik. Aslında karşısına gidip sövmek lazım. Ama sövemiyorum. Neden mi ? Onda olmayan saygı bana annemden kaldı.
Annem ben on iki yaşımdayken öldü. Şu hayatta iki tane varlığım vardı. Tiffany ve annem. Şimdi tek bir varlık kaldı. O da Tiffany.
Ben bunları düşünürken kapı sesi düşüncelerime siktir gidin dedi.
Yavaş ve uyuşuk bir şekilde kapıya yöneldim. Elimi kapı koluna koydum ve aşağı doğru indirerek kapıyı açtım.
Tiffany ise yine enerjik bir şekilde eyesmile'si ile bana bakıyordu.
Lanet olsun benden daha mutluydu.
' Kıskanmada kızı içeriye al salak. '
Bakar mısınız , iç sesim bile beni sevmiyor. Bana atar yapıyor.
" İçeri alıcak mısın bu seneye ? Gerçi sene bitiyor ama hahahhaaa "
" Evimden kovmak üzereyim Fany. Lütfen her yıl aynı espiriyi yapma. Bu arada harbi on bir yıldır aynı espiriyi yapıp niye her seferinde anıra anıra gülüyon ? "
" Bilmem. Komiğimdir çünkü hahahaha. "
" Sus ve içeri gir. "
Hiç birşey demeyerek içeri girdi.
" Eee zarflar hazır mı ? "
" Evet , hazır. "
"Nerde peki ? "
" Odamda. "
" O zaman odana gidelim. "
" Tamam gel. "
Önden giderek kapıyı açtım. Masamın üzerinde iki tane zarf koymuştum , dünden.
" Wow bu sefer güzel renkler seçmişsin Tae. "
" Pembe rengi sevdiğini biliyorum Tiff. Bu sefer içini karartmak istemedim. Ama pembe gözümü alıyor. Nasıl seviyorsun anlamıyorum. Lanet olsun. "
" Bence güzel bir renk. Zaten zevk meselesi. Neyse boşver hadi yazmaya başlayalım. "
" Tamam. "
Ona zarflardan birini uzattım. Büyük bir heyecan ile aldı. Bir tane kalem alıp kalemlikten , ona uzattım. Elimden alarak yazmaya başladı.
Ben de kalemimi alıp yazmaya başladım. Yine her yıl yazdığım dileğimi yazacağım.
Bir Saat Sonra ~
Kalemi zafer kazanmış gibi masaya atıp Tiff'e baktım. O da birkaç dakika sonra kalemi masaya bıraktı.
" Bitirdin mi Tae ? "
" Evet. "
" Ben de bitirdim. Hadi okuyalımmmmmmmm. "
" Peki. Okuyalım. "
Önce o okumaya başladı.
" Sevgili Noel Baba ,
Ben Hwang Tiffany.
Biliyorum çocukmuşum gibi sana her yıo mektup yazıyorum. Ama napabilirim ? Ben de böyle seviyorum. Her neyse. Senden bu yılki ricam yani dileğim ben kariyer yapmak istiyorum. Sesim ... Sesimi gerçekten beğeniyorum. Ciddi olarakta grup ile veya solo bir sanatçı olarak çıkış yapmak istiyorum. Sesimi herkese duyurmak istiyorum. Herkesin beni tanımasını istiyorum. Biraz bencil mi oldum ? Her neyse lütfen beni gör , anla. Dileğimi gerçekleştir.
Sevgilerle Hwang Tiffany. "Bir kız bu kadar kendinden emin olur mu ? Hayret ediyorum. Ben neden böyle değilim ?
' Kapa çeneni Taeyeon. Başka insanları kıskanarak kendi hayatına dönüştürme. Sus. Sadece sus. '
Neden mi kendimden nefret ediyorum ? Çünkü tam mutlu olacakken iç sesim bana atar yapıyor.
" Taeee gene düşüncelere daldın. Hadi sıra sende sen oku. "
" Tamam , okuyorum. "
Sıra bendeydi. Şimdi tüm duygularımı okuyacaktım.
" Sevgili Noel Baba ,
Benim adım Taeyeon. Kim Mutsuzluk Taeyeon.
Senden yine her yıl dilediğim istediği dileğeceğim.
Noel Baba , beni mutlu edebilir misin ..?
Ben şu hayatta en mutsuz kızım. Hayattıma bir kere bile içten gülmedim , kahkaha atmadım. Neden mi ? Babam gibi bir bok ve onun sürtük karısı n-âmı değer üvey annem sinirlerimi bozuyor. Hepsi ayrı sik. Neyse tekrar söylüyorum ben aşk yaşamak , kariyer yapmak , bir espiriye gülmek istiyorum. Sadece bir kere. Hayatta bir kere mutlu olmak istiyorum. Sen Noel Baba'sın. Mutlu et beni. Aşık et beni. Kariyer yaparsam başarılı yap beni. Ve en son ise ... Annemi geri getirir misin ? Onu o saçlarını son kez koklamak , onun pamuk yanaklarından öpmek istiyorum.
Neyse fazla duygulaşmadan gidiyorum. Isteklerimi yerine getir şişko. Hadi güle güle.
Sevgisizlikle Kim Mutsuzluk Taeyeon. "Okumayı bitirdiğimde hıçkırık sesleri duydum. Kafamı yana çevirdiğimde elime Tiffany'nin gözyaşı düşmüştü.
" T-ta-tae *hığk* s-s-sen *hığk* S-s-sadece s-s-eni h-hiç *hığk* b-b-bırakmıyc-cam. *hığk*
" Y-yapma b-böyle Fany. Bende s-seni a-asla bırakmıycam. "
İkimizde birbirimize sarıldık. Ben düşen gözyaşlarımı aldırmadan Tiffany'nin omzuna çenemi koydum.
O ise elleri ile sırtımı okşayıp kafasını omzuma gömmüştü.' Hişt . Bak bir mucize oldu. Sonunda bir kere mutlu olabildin. Sonunda mutlusun. '
Haklısın iç ses. İlk defa mutlu oldum. İlk defa...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet. Hüzünlü bir hikaye ile döndüm. Bu hikayeyi benden DestroyJolie istemişti. Yazdım canım. Hadi bana bay. Iyi okumalar ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Santa // One Shoot // TaeYeon
RomanceSevgili Noel Baba , Bu yıl da aynı dileği istiyorum. Mutlu olmak istiyorum. Hayatta bir kere mutlu olmak istiyorum. Bu kadar. Mutlu et beni. Sevgili hayranın Kim Mutsuzluk Tae-Yeon By:@AyeNazimek To→@DestroyJolie