Gıcık Saat

2 0 0
                                    

Saatin gıcık sesiyle uyandim . O kadar Üşeniyordumki yataktan bile kalkmaya cesaret edemiyordum. Bi anda annemin kalk artik diye bağirma sesiyle yataktan firladim.Ne olurdu sanki diye kendi kendime mırıldandım. Banyoya Kendimi Zor attım ne uykuydu ya çok seviyorum . aynaya eğilip yüzüme saçma bi tebessüm kondurdum. Derken Kahvaltı Masasına geldim . Annem
-Bi günde erken kalksan. dedi.
Anneme agzimda gevrek varken
-Erken kalkmak benim işim değil. dedim.
Birden telefonum çaldı Arayan Jane idi . Jane benim 14 yıllık arkadaşım . Telefonu Açtım
-Selam Nerdesin Miranda ?
-Sanada selam evdeyim Jane Kahvaltı Yapıyorum birazdan okula gidicem .
-Okuldan önce buluşmamız gerek.Adresi Mesaj atarim. diyerek kapatti. Acaba neden bulusacaktik cok merak etmistim.

-----------------------------------

Evden çıktım verdiği adrese doğru yürüdüm ve Jane yoktu . Tam o sırada telefonuma mesaj geldi mesajda şöyle yazıyordu.

- Etrafına iyi bakmalısın cici kız .

Yazıyordu Ne demekti bu simdi bi anda olduğum yerde kalakaldım. Yüzüm bembeyaz olmustu Peki ya Jane nerdeydi...

Yürüyerek Ordan uzaklastım . Kendimi eve zor atmistim . Evde hicbir ses yoktu hayret ne annem nede babam Zaten abim Türkiyede Okuyordu . Hızla odama Çıktım O kadar korkuyordumki evde olmama ramen yatağıma yatıp iki büklüm olmustum. Yorgani Öyle bir cekmisimki kumasi yirtilmis.
----------------------------------------------------
Uyumusum kalktiğımda saat 16:00 dı. Mutfağa Doğru yürüdüm ama hala evde ses yoktu telefonumda ne bi cevapsiz arama nede mesaj hicbisey ama artik meraklanmistim oturma odasina dogru yurudum yere bakarak ilerliyordumkii.
- o da ne yukariya doğru kalkmış 4 ayak kafamı yavaşça yukarı kaldırdım ve kaldirdikca Annem Ve Babamın Tavanda asılmış bedenleri bir deli gibi çığlık atıp disari ciktim yardim istedim. Sokaktan geçen insanlar bana bakiyordu ama hicbisey yapmiyorlardi . İnsanlar ne zaman bu kadar adi mahluklar olmuslardi. Lanet Olsun Vicdansızlar. Derken Yanıma bi kac tane adam geldi ve olanları anlattım . Annemle babamı ambulansla goturduler polis olay yeri inceleme herkez ordaydi ama bir tek Jane Yoktu . Ben Kendimi Kahrolmuş Hissederken O nasil olurda yanimda degildi .

Janenin beni disari cagirmasi daha sonra telefonuma gelen o mesaj annem ve babamin katledilmesi ....

Aman Tanrım bunlar tesadüf Olamaz. Peki ya Ben ne yapacaktim simdi ... Abimi aradilar abimde sok olmustu duyduguma gore türkiyeye gidecektim İstanbula.....

YOLCULUK BAŞLASIN...

Gerçek Saçmalıklar ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin