Yine bir pazartesi günü bitti ve ben sıcacık yatağımda elimde yılların Ipod'uyla bu hikayeyi yazıyorum.Kendimi tanıtmak gerekirse ...Çok ama çok çirkinim(neden bilmiyorum,genlerimden de değil),içimde biraz intikam duygusu ve biraz da aşk var.Ahh evet bahsetmezsem olmaz bir de arkadaşlarım. Birkaç günden beri bana öğütler veren arkadaşlarım.Ama tüm bunlara karşı mutluyum.Hayatın tadını çıkartıyorum,anı yaşıyorum,kimseyi dinlemiyorum...Daha doğrusu dinlemiyordum."O" bu şehre taşındıktan beri herkes bende birşeyler değiştiğini,bu durum onları çok üzdüğünü biraz da korkuttuğunu söylüyor.Halbuki bana birşeyler olduğu falan yok.Evet çok yakışıklı,çok nazik,çok yardımsever olabilir ama "O" ve ben çok farklıyız.Evet ondan ilk geldiği gün acayip derece hoşlanmış olabilirim.Ama eski eski de kalmıştır.Değil mi?Bi de kolaysa bunları arkadaşlarını anlat.Anlatsan da anlamıyorlar ki...Her neyse yani son durum ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı anlayamadığım.Off bilmiyorum onun o mavi gözleri gözlerime değdiğinde içim kıpır kıpır oluyor ve asıl kötüsü de bunu durduramıyorum.Bir iki kere konuştuk ama konuştuğumuz konu da matematik dersinin notlarıydı.O da sağ olsun verdi.Aaah yine konuyu başka yerlere taşıdım.Neyse asıl konumuza gelirsek o tam anlamıyla harika bir insan.Ama sorun şu ki ben değilim.Harikayı bırak iyi bir insan mıyım onu da bilmiyorum ve yani ... O acayip yakışıklı ve iyi bir insan ama ben bir...bir ineğim . Yanlış anlamayın okulda bir ineğim.Çok çalışıyorum ne yaparsam yapiyim olmuyor çalışmadan duramıyorum.Bunların dışında tipim de inek tipi.Böyle sarı renkli yusyuvarlak çerçeveli bir gözlüğüm üstüne üstük diş telim var.Öyle bir tipim var ki ben bile bazen aynaya bakarken dayanamayıp gülüyorum.Ama bir karar aldım.Artık onun için, Liam için güzel olacağım.bu fikirimi anneme söyledim ve o da sağ olsun dünden razıymış gibi "Tabii ne istersen.Öncelikle bir AVM'ye gitmeliyiz . Sivilcelerin için kapatıcı,güzel kokman için parfum almamız gerek.Sonrada istersen bir dişçiye gider dişlerine neler yapabileceğimizi öğreniriz"diye söylendi.Aslında kötü hissetmedim de diyemem.Bildiğiniz annem ben çirkinim diye kafasında senaryoyu yazmış bile.Neyse değişme zamanı Aria ,değişme zamanı...