Part 30.

638 45 1
                                    

Ela P.O.V

I ja sam ponovno mogla cuti tisinu. Cula sam kako misevi odaju i sprovode uzasne zvukove. Jako ih se bojim. Jos kao mala sam ih se bojala. Vrata su se otvorila i mogla sam ponovno vidjeti Justina.

Ja:Molim te mogu li izaci iz ove sobe. Ima puno miseva a ja ih se bojim. Molim teee.

On:Ne. Oteta si. Sta ocekujes da budes kao kraljica! Moramo ti ipak nanijeti malo boli da nas upamtis a i ti a i Neymaru. Ti ces pamtiti ovu noc a on ce moci vidjeti tvoje oziljke.

Pocela sam plakati.

On:Nemoj da places. Bice samo gore.

Ja nisam stajala plakala sam na sav glas. Vidjela sam sjenu na prozoru kao i Justin. Nesto je opsovao i izasao. Culi su se pucnji i nakon 15 minuta moje nocne more on se opet vratio.

Ja:Ko je to pucao?

On:Ma pucao ja na Neymara.

Ja:Molimmmm? Da li si ti pametan? Gdje je on?

Pocela sam se derati i krenula sam na njega ali me je zaustavio i gurnuo nazad na krevet.

On:Smiri se mala. Nisam pucao na njega vec na nekog decka koji hoce da snimi sta se ovdje desava. Ali nece uspijeti. Idem sad cekaju me druge musterije a ti se pripremi.

Izasao je i otisao. Odahnula sam i sjela na prljavi krevet. Gdje je sad Neymar? Zasto ga nema? Zelim ga vidjeti? Sta li sad radi? Iz mojih misli prekinuo me je vrisak. Cula sam vrisak i to iz susjedne sobe. Boze moj ovdje je strasno. Stalno sam slusala vriskove,jaukanja i udarce. Odjednom su se vrata otvorila i neka cura je usla unutra. Sva je bila izmrtvljena. Uveo ju je neki muskarac. Upalila su se svijetla i on je izasao. Polako sam joj prisla i potapsala ju po ramenu. Odmah se trznula

Ja:Hey hey, neboj se. Necu ti nista.

Ona:Ko si ti?

Ja: Ja sam Ela. Oteli su me i doveli ovamo. A ti?

Ona:Ja sam Ana. Isto tako su me oteli i ovdje sam vec 2 mjeseca. Stalno me siluje,tuce i zlostavlja.

Ja:Tko to?

Ona:Justin. Nije uopste onakav kakvim se predstavlja. Sta je tebi rekao?

Ja:Nista. Mene je oteo zato jer zeli pare od mog decka Neymara.

Ona:Tebi je decko Neymarr?? Pa ti si poznata osoba. Vidjeces i meni je rekao da mi nece nista samo hoce da se osveti mome momku. Vidi na sta sad licim?!  I ti si vidim sva poderana.

Ja:Nije valjda?! Prevarena sam. Rekao je da mi nece nista. Ubicu ga.

Ona:Ne pokusavaj to nikako. Jedna je pokusala pa ju je automatski ubio sa tim nozem.

Prestravila sam se. Sta ja sad ovdje trebam trpiti njegovo silovanje u mucenje dok ne umrem?! Zar mi to treba? Pa ja imam svoga decka. Sta sam Bogu ja zgrijesila?! Vrata su se otvorila i Justin je usao unutra. Nosio je veliku tacnu sa hranom. Dao ju je meni.

On:Izvoli El. Sve je za tebe.

Ja:Ne zovi me tako kretenu.

On:Oo jos smo i bezobrazni. Vidjecemo veceras ko ce biti bezobrazan.

Okrenuo nam je ledja i krenuo napolje.

Ja:A gdje je njoj hrana zivotinjo?

On: Ona nije zaradila

Ja:Nisi ni ti zaradio da uopste udjes u ovu sobu konju.

Samo se nasmijao i izasao. Uzela sam tacnu i vidjela puno hrane. Uzela sam i stavila izmedju nas dvije.

/Ljubav ne bira!/Where stories live. Discover now