Nu vreau sa te mai văd !

21 0 0
                                    

Atunci el a venit spre mine si s-a uitat fix in ochii mei .
-Bianca , nu este ceea ce crezi .
-Tu , tu ești vampir ? Băiatul se uita la mine vinovat si imi spune :
-Da , sunt vampir . Îmi pare rău că nu ți-am spus din prima , dar imi era frică că nu vei mai vrea sa fii cu mine.
Eu rămână stana de piatră si ma uit cu frică la el. Picioarele au început sa tremure, iar între noi s-a lăsat o liniște deplină.
-Nu vreau să te mai văd in viața mea , spun cu lacrimi in ochii.
-Bianca, te rog, iartă-ma !
-Ți-am spus că nu vreau să te mai văd ! Ce nu înțelegi?
Imediata dupa ultimele cuvinte spuse fug in casă. Chiar înainte de a intra in casă Kevin apare in fața mea.
-Bianca, te rog , iartă-mă !
Eu incep să plâng din ce în ce mai tare si îl împing din fața mea. Până la urmă băiatul se dă la o parte din fața ușii mele. Urc in camera mea si ma trântesc în pat cu capul in perne începând sa plâng din ce in ce mai tare .Se făcuse deja ora 02:30 dimineața , iar eu nu dorm. Încet, încet somnul ma cuprinde . Ma trezesc din cauza alarmei care sună. Deschid leneșă ochii . Cand ma uit pe noptieră pentru a lua telefonul văd un trandafir alb si o scrisoare. Deschid scrisoarea si o citesc. "Dragă Bianca, îmi pare foarte rău ca nu ti-am spus despre mine , dar nu am vrut să crezi ca sunt un monstru. Crede-ma că esti o fată specială. Ai grija de tine si te rog sa accepți acest trandafir." Rămân fără cuvinte.Stau întinsă pe jos holbandu-ma la scrisoare. Dupa minute bune in care am stat ma ridic si ma hotărăsc sa merg sa fac un duș. Intru in baie, ma dezbrac si intru in cadă. Las ca picăturile de apă să-mi invadeze pielea.Dupa ce imi dau cu gelul meu preferat de dus cu aromă de căpșuni si rodie pe piele si ma clătesc.Ies din cadă si imi infasor un prosop.Ma duc in camera si imi aleg hainele.Imi iau o pereche de colanți de piele, un tricou alb până la buric si geaca de piele.In picioare decid sa imi iua o pereche de tenesi albi convers.Imi fac niste bucle lejere , iar pe față un machiaj simplu.Putin fon de ten, tus, rimel si un ruj roșu. Imi iau cheile si plec.Ajung la liceu destul de repede.Am istorie , deci am oră la parte.Intru in clasă Kevin si o colega de a mea , Sara se sărutau. In acel moment simt ca imi fuge pământul de sub picioare. Nu pot sa cred ca imi trimite un trandafir si o scrisoare, iar acum îl văd ca se sărută cu Sara.Se vede cat de rău ii pare ca ne-am despărțit. Ma pun in bancă lângă Rebeca si o salut.
-Hei.
-Bianca!Hei.Ce ai pățit ieri de ai plecat asa repede de la liceu?
-O sa-ti explic mai târziu.
-Ok.
Se suna , iar Sara se așează lângă Kevin.Cand ma vede , Kevin vine la mine .
-Bună.
-Dispari, ii spun destul de nervoasă!Am văzut tot.Nu mai am nevoie de nicio explicație. Doar vreau sa dispari!Acum!
Intra profesorul, iar Kevin pleacă trist la locul său.

Heiii, ăsta e noul capitol. Sper sa va placa. Scuzați eventualele greșeli. Va pup :*:*:*cea din poza este Sara

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Indragostita de un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum