Astusin palatisse...
Voodis..
Istus..
Allison kes mugis komme..
Ta naeratas mulle kui nägi mind sisse astumas..
See oli mu parim päev 48-st päevast..
Allisoni vn
Nägin teda sisse astumas ning naeratasin talle..
Tema nägu oli väga naljakas kui ta mind nägi..
"Kenneth" sosistasin ma üli vaikselt..
Kuid ma ei jõudnud enam lausetki lõpetada..
Ma olin tema käte vahel..me mõlemad nutsime..
"Ma armastan sind tohutult..tänu sinule..olen ma elus..ma..ma..ma ei tea kuidas sind tänada.." ütlesin kokutades..
"Kuidas sa tead..?" küsis Kenneth..
"Ma olin ärkvel..tähendab jh..ma kuulsin kõike aga ma ei suutnud end liigutada või silmi avada" naeratasin talle õrnalt..
"Ma muretsesin sinu pärast" ütles ta võttes mu näost kinni..
Me suudlesime..
Tundsingi sellest puudust...
Palatisse astus arst...ta käib siin igapäev kontrollimas..
"Oi preili McClark.. Te olete elus..tähendab üleval..õnnitlen teid ellu jäämises või..oih..ärkamises..kuidas te ennast tunnete?" küsis arst..
"Hästi" vastasin lühidalt..
"Mitu sõrme mul püsti on?" küsis ta näidates mulle püsti olevaid sõrmi..
"Kolm" ütlesin..
"Õige" .."puhake natuke..poiss võib teiega jääda..ta on olnud tubli..igapäev oli siin..
Käis vahepeal aint ennast kodus pesemas" naeratas arst mulle..Vaatasin Kennethit..
"Miks sa siin olid koguaeg?" küsisin..
"Ma tahtsin olla sinuga kui sa ärkad..käisin vahepeal su pere päästmas..te elate uues kohas kuna Lanstenid leidsid teie maja ülesse..ja sina..sina tuled minuga elama" naeratas ta mulle ning tegi mu laubale musi..
"Päriselt?! Ma tulen sinuga elama??" küsisin erutatult...(erutatult xD ma pzdc)
"Aga mu vanemad" ütlesin korraks..
"Nendega on räägitud..meil on pisike armas korter kesklinnas" naeratas ta mulle..
"Kindel et pisike?" küsisin temalt kahtlustavalt..
"Minu arvates küll" ütles tüüp ja me hakkasime naerma..
***
Oli hommik..ma olin oma kodus..sest otsustasime et elan paar päeva veel oma kodus..
Kuna ma pole ka oma vanemaid näinud kaua ja meil pole mõtet kiirustada..
Audi peatus maja ees..
"Ole ettevaatlik..vaata et ta ei kimaks" ütles ema hoiatavalt..
YOU ARE READING
Bad Boy [Eesti Keeles] LÕPETATUD
RomanceWARNING!! KUI SA SEDA LOED SIIS OMAL VASTUTUSEL. KIRJUTASIN SELLE LOO KUI OLIN ALLES LAPS. SEE ON TÄIELIK CLICHE. JA MUL POLE MOTIVATSIOONI SEDA UUESTI LUGEDA JA ÄRA PARANDADA.