Iedereen droomt er van om speciale talenten te hebben, om te kunnen vliegen of om nooit dood te gaan. Voor mij is dit anders, ik ben geboren met speciale krachten. Ik ben samen met me zus geboren als vampier, mijn zus bezit ook de krachten van een heks. IK ben als dood normale vampier geboren, en zo wordt ik ook in de familie gezien. Mijn ouders zien mij als niks bijzonders, ik heb geen bijzondere krachten zo als de rest van de familie. Mijn ouders zijn daarom ook ver plan om me naar een kostschool te sturen voor kinderen die buiten natuurlijk zijn, zo hopen dan dat ik misschien toch een soort van kracht bezit.
Mijn naam is Lianna Lucinda Ravenwood, en ik ben 17 jaar oud. Mijn zus heet trouwens Rossalinda Stella Ravenwood. En ik ga naar Mirror of live college, hier zitten kinderen op die geen bijzondere gaven hebben maar toch iets willen leren. Naar mij zeggen is het gewoon dat we een schande zijn voor onze familie en dat ze zogenaamd voor gek staan bij mensen. Maar natuurlijk ga ik dit niet tegen me ouders zeggen, en ook al zou ik het zeggen ze luisteren niet eens. IK ben hun dochter zonder speciale talenten, maar dat is niet helemaal zo ik zie namelijk dode mensen. Maar dit ga ik niet zeggen ik ben al te blij dat ik eindelijk dit verschrikkelijke huis mag verlaten, met alle regels waar ik me allen aan moet houden.
Morgen is het zo ver mag ik eindelijk weg uit dit huis, het enige wat ik ga missen is mijn tuintje. IK wie ik zeker ga missen is me oma, zij is de enige die me gewoon als een normaal persoon behandeld. Mijn oma is ook de enige die er tegen was dat ik naar kostschool ga, maar helaas is mijn vader het hoofd van de clan. Als wat hij zegt wordt ook gedaan, als je niet houd aan zijn regels dan is het einde verhaal voor je. Mijn opa de vorige clan hoofd was een lieve man, hij deed niemand kwaad. Alles veranderde toen mijn vader hoofd werd.
WORDT VERVOLGD
JE LEEST
VampireLife
VampireDit verhaal gaat over een meisje dat geboren wordt met schaamte, maar in staat is om verschillende leven de te veranderen