1.časť (Stay Strong)

163 3 0
                                    

A do p*če zase ten sprostý budík,ide ma s toho poraziť.Rýchlo som vstala s postele a išla som do kúpeľne ,,Preboha veď vyzerám ako strašidlo" v tom som si umyla zuby,dala na seba meka-up,špirálu a trocha očnej linky a už len stačilo vyžehliť vlasy a som hotová a ten najťažší problém je,že si nemám čo obliecť.No potom mi do oka padli také čierne kraťasy a ktomu som si dala biele tielko ešte ísť zobudiť sestru,každé ráno s ňou chodím do škôlky,lebo mama s ocom skoro ráno vstávajú a aj skoro odchazajú takže sa s nimi mala Pamela nestihne ani rozlúčiť.Sestra ma škôlku iba pár metrov od domu takže rátam s tým,že za nejakých 5min sme tam.Ja som v skole asi za takých 10-15min.Zvoní nám až o pol9.Pamela pozeravá ráno rozprávky kým pôjde do škôlky.Ja sa výdy ešte vrátim pretože potom mam čas.Dneska je deň D so skupinou máme natočiť tanečné video a potom ho ideme dať na youtube aby si ná konečne Justin všimol,aj keď by sme mu to museli dať sto-krat na jeho twtter tak to spravíme.je to náš veľký sen,takže do toho videa musíme dať všetko.Už bolo asi 8hohodín keď som odchádzala z domu.Akurát ma tý moji chalani čakali pred domom,vyobjímali sme sa a išli sme do školy.Baby dneska nešli do školy pretože s triedou išli na nejaký výlet,inak zabudla som poznamenať chalani chodia so mnou do triedy,a baby chodia do inej triedy..Prvú sme mali matiku,samozrejme že som išla odpovedať preberáme nejaké debilné vzorce ktore ani nechápem,sedím s Maťom je s našej partie takže s ním prekecám celú hodinu a nič skoro v zošite nemám napísane a čo matiku ani neriešim,som rada že s nej mám aspoň trojku :D Maťo ma s nej 2 takže je lepší v matike než ja a to cele hodiny nič iné nerobi len kecá :D ale tak aspoň je s ním sranda naša trieda ho vola pán zabávač,dokáže rozosmiať celú triedu aj keď je nejaký prúser a to sa mi na ňom najviac páči.Keď skončila matika tak sme išli na chodbu robiť trošku bordééél :D samozrejme že sa nás potom snažila učiteľka chytiť ale sa jej to podarilo to bude zase zápis :D Inak nečudujte sa mi že sa správam ako chalan :D ale to ku mne patrí už som proste taká.Aj rodičia si už na to zvykli :D.Druhu hodinu sme mali slovinu ako ja ju neznášam :D hlavne tu sprostu učiteľku,ale táto hodina prešla celkom rýchlo.

Maťo:Viven ideš na chodbu??

Vivien:Prepáč Maťo ale nejdem

Maťo:Ok ako chces

Viem že ma Maťo tajne miluje ale ja jeho nie a v triede už mám jedného vyhľiadnutého akurát mi cez slovinu písal sms či sa s ním neporozpravam preto som Maťovi povedala že nie.Ten chalan ktry sa mi páči sa vola Kubo,všimla som si na ňom že boybelieber.

Kubo:Ahoj tak neporozprávame sa o nás dvoch??

Vivien:A o čom konkrétne sa chceš rozprávat??

Kubo:No o tom že či ma ešte stále chceš

No v tom vbehol do triedy Maťo vedela som že toto nedopadne dobre pretože Maťo žiarli na Kuba.Kubo ma akúrat držal za ruku.

Maťo:Hej ty hajzel pustiš ju??

Kubo:A ty sa čo do tohos stárš??A nie nepustim ju

Vivien:Maťo nerob tu scény dobre??, Iba sa so mnou prišiel porozprávať tak nás môžeš nechat samich??

Maťo:ok čaw

Už začalo zvoniť a Kubo nestihol povedať to čo chcel vošil do triedy Maťo so sklonenou hlavou akurat sme mali Občianskú takže tu som mala akurát tak v p*či.Maťo sa so mnou celý deň ani nebavil.po škole se sa mali stretnut s partiou aj sme sa stretli lenze on tam neprisiel,tak sme ho nenatacali dnes ale budeme ho zajtra,dufam ze zajtra uz pride.Viem ze je na mna nastvaty ale tak ja za to nemozem.

Dufam ze sa pacila :)Budem rada ak tu budu nejake komenty a nejake lajky *Smolko*

1.časť (Stay Strong)Kde žijí příběhy. Začni objevovat