Na druhý deň keď som ráno vstala tak som si len pomyslela "Však na čo stávať keď je dneska sobota??" a opäť som si ľahla.Väčšinou cez víkendy spávam do obeda :D pretože som aspoň do 5ráno hore a kecáme s chalanmi na skype,je aj celkom sranda keď niektorý z nich zaspí ako prvý:D.Ale tak to už býva.Včera sme tiež telefonovali do 5ráno lebo sme sa rozprávali o Maťovi a o tom že prečo neprišiel na to natáčanie videa,tak som im povedala čo sa stalo a oni tomu nemohli uveriť lebo Maťo neni ten typ čo by vyjadroval svoje city k holke,skoršie sa iba tak predvádza aby ju nejako zaujal :)Ale to myslím že robíme aj my dievčatá,nie len chlapci takže v niečom sme si len podobbný.No skúste hádať o koľkej som poobede vstala :D až o jednej.S partiou sme boli dohodnutý na 2 čiže maám hodinu na to aby som sa pripravila,ale to zvládnem.
2hodinny popoludní
Už mi chalani volali,že meškam áno viem,že meškám to je u mna bežné :D Keď som vychádzala s domu tak som chalanom volala,že už idem a za pár minút som u nich.S chalanmi máme take miestečko kde chodievame trénovať,zabávať sa a hlavne blbnúť ako malé deti:DNo keď som došla na to naše miesto tak som sa porozhliadla po celej partií ale Maťo tam nebol.
Ja:Chalani čo je s Maťom??
Chalani:Nevieme,proste ani sa nám neozval nič,skúšame mu zavolať ale má ho vypnuty
Ja:Toto mi nejde do hlavy,on by nás takto nikdy neignoroval.No nič chalani ideme natočiť to video??
Chalani:Jasné ale najskôr si budeme musieť pripraviť choreografu a potom len ísť na ostro.
Ja:Dobre súhlasim,máte nejaké nápady??
Všetci chalani čo mali nápady tak sme to dali nejak do kopy a už to stačilo len zatancovať a potom znova to zatancovať a dať len na video a máme to hotové.Chalani mi dali na starosti to video,pretože v upravovaní videa som génius :D a potom to len Justinovi hodiť na TT.Celkom sa aj na to teším ale budem celú noc hore kvôli tomu videu,ale mne to nevadí.Pre Justina spravím všetko.To asi každá belieberka :) čo je do neho úplne zbláznená...Myslela som si že budem celú noc hore ale to video som mala ani nie za hodinu,stačilo tam len pár záberov upravit,nieco zostrihať čo sa nám nepodarilo a inakšie to bolo hotové :) Bola som na chalanov pyšná.Poslala som to najskôr Justinovi do správ cez Fb lebo tam ssi občas píšeme,takže tam by bola veľká šanca,že si to všimne lebo online je vkuse :D Ale odpisuje tak pomaly,ze pri tom aj zaspím dakedy :D.Keď som to Justinovy poslala tak za 5min mi prišla od neho správa,že je to úžasne video,že sme úžasna tanečná skupina a,že by sa snami chcel dohodnúť či by sme s nimi nechceli behať po celom turné,samozrejme,že sme súhlasili,a tak som volala chalanom,že to máme vybavené a zajtra odlietamé za ním.
Dúfam že sa páčila :) Viem je len taka kratka ale vymyslala som vam to narychlo,prepacte.A ak tu bude pár lajkov a komentíkov bduete mať ďalšiu :)