I Know What You Did Last Night!(dün gece ne yapığını biliyorum)

81 2 2
                                    

Geçen gün arakadaşlarla bardaydık.İçkiler,kadınlar,kumar drekn bardan sarhoş olup çıktık,yanımızda iki kadın arkadaşımla eve gidiyorduk,arabanın içini görecektiniz.Gırgır,şamata bir süre sonra etraf bulanıklaştı,sesler uğultuyla karışık geliyordu en son duydum şey ''Jack dikkat'' diye haykıran Rayn'ın sesiydi ama artık çok geçtİ,Başım direksyona düştü.Birden bir sesle zıpkın gibi ayıldım bu sesler çığklıklardı.Hemen Rayn'la birlikte arabadan indik.Arabamız 30 yaşlarında bir hanımefendi ile çocuğunun üstünden geçmişti.Ben ''yo yo yo olamaz'' diye haykırıyordum.Rayn hemen nabızlarına baktı ''kadın için çok geç ama çocuğunki atıyor dediği an içimde bir umut ışığı belirdi,belki çocuğu kurtarabilirdik.Hemen ambulansı arayacaktık ki Rayn ''üzgününm Jack ikisini de kaybettik''dedi.O an dünya başıma yıkıldı.O iki cesede baktım bu benim eserimdi.Her gün bu tür olayları gazetede görüyor,ve''nasıl insanlar bunlar deyip o sayfayı atlıyordum.Şimdi ben onlardan biri olmuştum.Kafamda milyonlarca soru dolaşıyordu.Eğer ben o kadının kocası olsaydım ne yapardım,neden bara gittim,neden bu kadar çok içtim?......''Rayn hemen ''Jack arabaya atla gidiyoruz.''Hayır dedim,hayır gidip teslim olacağım.''Rayn bir hışım yanıma geldi''Ne olmasını istiyorsun Jack,seni yakalayıp tutuklamalarını mı?Ya da hayatının geri kalanını bir hücrede geçirmek ve katil olarak anılmayı mı diye bağırırken beni sarsıyordu.''Haydi hemen gidelim.''Rayn hem beni arka tarafa taşıyor hem de hiç kamera var mı diye etrafa bakınıyordu.Şansımıza hiç kamera yoktu.Rayn gaza bastı ve evin yolunu tuttuk.Ne kadınlar umrumdaydı,ne para.Kadınlara ''siz ne yapmak istiyorsanız yapın''dedim ve düşünmek üzere Rayn'la odama girdik.Düşünyordum artık bir katildim.İki masum insanın canını almış,yakınlarının hayatını sarsacaktım.Yarın bu haber gazeteye çıkacaktı.O zaman da hiçbir şey olmamış gibi insanların karşısına geçip,''insanlar ne kadar da acımasız bir de yolda bırakıp gitmişler zavallıları mı diyeceğim?''Rayn''bu gece uyuyalım belki yarına kimsenin haberi olmaz''dedi ve çekti gitti.Ben de bu suçluluk duygusundan kurtulmak istiyordum.Başımı yastığa koydum ama uyuamadaım,nasıl uyuabilirdim ki?!?Sabaha karşı bir mesaj sesiyle irkildim,bilinmeyen numaraydı.Hemen mesajı açtım belki de Rayn polis yazışmalarımızı takip edebilir diye bilinmeyen numaradan atıyordu.Ne bileyim kafam karmakarışıktı ve...mesajı açtım.Açtığım an kafamın karışıkığı azaldı.Kafam bir tek o mesaja odaklanmıştı,bu mesaj Rayn'dan değildi.Mesaj kısa olmasına rağmen tekrar tekrar okudum.Artık kafam karışık değildi sadece mesaja odaklanmıştı,her bir hücrem mesajı sindirmeye çalışıyordu.Mesaj tekrar tekarar kafamda yankılanıyordu.Mesajda ne mi yazıyordu?

Mesajda yazan şey...........

DÜN GECE NE YAPTIĞINI BİLİYORUM.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Know What You Did Last Night!(dün gece ne yapığını biliyorum)Where stories live. Discover now