Chorong:chingu?
Sebelum sempat chorong menjawab soalan luhan. Bomi telah keluar dan mereka meminta diri untuk pulang.. macam- macam persoalan yg timbuldlm mindanya..
Chorong:kenapa dia nak jadi kwn aku? Kenapa dia nak berkawan dgn org mcm aku... mcm mana kalau dia pun lukakan hati aku mcm yg appa buat pada omma
Sedang otak chorong otak chorong asyik memikirkan semua itu dia terlanggar chanyeol di depan pagar... chorong tersadung ke belakang namun sempat disambut oleh chanyeol..mata mereka bertentangan.. agak lama mereka dlm posisi begitu...bomi yg melihat kejadian itu dari mula berasa cemburu lalu menarik tgn chorong..
Bomi: unnie!!!
Chorong meninggalkan chanyeol tanpa bercakap sepatah pun...
Setelah chorong pulang chanyeol juga tak banyak bercakap
Chanyeol: apasal dgn aku ni.. kenapa aku asyik fikir pasal dia... isssh
Di bilik chorong
Chorong:Kenapa aku asyik fikirkan si luhan dan chanyeol pulak ni....Setelah beberapa hari, setiap kali chorong berusaha supaya tak berjumpa dengan luhan dan chanyeol... bomi yang pelik dgn sikap kakaknya yg berusaha menjauhkan diri dari chanyeol dan luhan...
Pada mulanya chorong menolak untuk menceritakan kejadian soalan luhan kepada bomi
Bomi: unnie jgn la fikir mcm tu tak semua lelaki mcm appa... unnie terima je la ye..
Chorong beranikan diri mengetuk pintu rumah exo.. muka chanyeol yg terpanpang dpn pintu..
Chorong : boleh tak aku nak jumpa luhan?
Chanyeol: err..kjap aku panggilkan.. chanyeol gagap kerana setiap kali dia melihat chorong.. jantungnya berdegup laju..
Chorong : aku nak bagi jawapan aku untuk soalan kau hari tu
Luhan dgn muka yg tenang tapi hati yg berdebar-debar menanti jawapan dari luhan..
Chorong : Dan jawapan aku NAE
SORRY... kalau x best x ada idea la... jgn lupa komen dan vote:) ye
YOU ARE READING
Exo Next Door 2
Romanceluhan kembali dalam kumpulan exo namun mereka melarikan diri kerana keputusan kemasukan luhan tidak diterima oleh SM entertaiment... Mereka melarikan diri ke luar bandar... apa akan terjadi apabila mereka berjumpa dengan chorong gadis tomboy sebela...