Incepe povestea..

700 46 5
                                    



~Sakura ~

Mi-a sters lacrimile si m-a sarutat pe frunte. Simteam cum inima imi explodeaza..

-Esti bine? Esti rosie la fata , spune el ducandu-si mana la fruntea mea.

-Amm.. Cred ca am racit.. Spun lasand capul in jos.

Karin inca era in baie si plangea, mi se facuse mila de ea.. Stiu prin ce trece.

-Karin.. Vino aici! Ii spun eu deschizandu-mi mainile semn s-o iau in brate.

Roscata a venit si m-a luat in brate strangandu-ma.

Intr-un final am fost toti fericiti si impacati cu situatia. Insa.. Nustiu de Sasuke ce ganduri are.

-E tarziu deja, te duc acasa. A spus Sasuke ridicandu-ma de pe podea.

Stai.. Ce ? Sasuke se ofera sa ma duca acasa???!! El nu face gesturi de genu' .

-Uhm.. Bine. Ii raspuns zambind.

Coboram scarile dand ochi in ochi cu Kiba care parea destul de bine.
Sasuke ma prinsese de mana in momentul in care am vrut sa ii arat satenului cine e Sakura si ca nu trebuie sa te pui cu ea.

-E in regula Saku.. Imi sopteste brunetul la ureche. Dintr-o data ma simteam calma.
Hinata statea pe  canapeaua din sufragerie cu Naruto, nu aveau nici un stres.

Am iesit din casa si mergeam usor pe strada, bineinteles ca el mergea pe skate iar eu pe langa el.
Nici unul dintre noi n-a rupt tacerea, pana cand telefonul i-a sunat.

-Da? ....Vorbesti serios?.... Bine ne vedem in  cinci minute, pa!

N-am indraznit sa intreb cine e, adica nu ma privea pe mine .

-Sakura, Naruto m-a sunat sa ma intrebe daca venim la el in seara asta, o sa fie si Hinata.

Nii nu prea am stat pe ganduri si am raspuns afirmativ, habar n-am de ce .. Oare din cauza Hinatei? Sau posibile sentimentr pentru Sasuke..?
Nu mai conteaza, am luat-o repede la dreapta si am ajuns acasa la blond care ne astepta cu Hinata in fata usii, zici ca erau deja o familie.

-Oy , Sakura-chan! Ma saluta Naruto.

-Hey , ii raspund eu, ce faceti?

-Pai, va asteptam, raspunse Hinata luandu-ma in brate.

Am intrat in casa si Naruto deja facuse camerele, erau doua deci trebuia sa dormim doi cu doi,  si bineinteles ca Hinata cu Naruto dormeau impreuna iar eu am ramas cu Sasuke.
Am pus masa  si am mancat toti, eram satui dupa o bauta ca la carte.

-Bagam somn? A intrebat Naruto cascand.

-Ar fi o idee..a raspuns Sasuke in acelasi mod.

Slava cerului ca Hinata luase doua perechi de pijamale dupa ea. Am mers sa ma schimb cu Hinata in baie .

-Deci, tu cu Sasuke.. Ceva, ceva? Combinatie? A intrebat bruneta  zambind pervers.

-Imi pare rau ca te dezamagesc dar nu. Dar ...

-Dar..? Hai spune-mi Sakura!

-Doar ca.. Simt ceva innauntrul meu.. Care tresare de fiecare data cand il vad sau vorbesc cu el sau ma atinge..

-Wow.. Inseamna ca ti s-au aprins calcaiele rau dupa el. A spus Hinata punandu-mi mana pe umar.

Am iesit din baie si ne-am indreptat fiecare spre camerele lor.
M-am culcusit in pat , simteam cum Sasuke se aseza langa mine in pat, iar o mana puternica imi cuprindea abdomenul.

-Sakura.. Dormi ? A intrebat el.

-Nu, tu? Ii raspund asezandu-ma pe burta uitandu-ma la el.

-Din moment ce te-am intrebat tu ce crezi? Oh... Fi atenta mi-a venit o idee
, hai sa vedem ce fac Naruto si Hinata.

-Sa ii spionam? Pare distractiv. Ii raspund eu frecandu-mi palmele.

-Bine dar trebuie sa facem liniste.

Am coborat usor din pat, Sasuke o luase in fata iar eu dupa el.
Ajunsi in dreptul camerei lor am pasit pe varfuri , Sasuke imi facuse semn sa tac ducandu-si degetul aratator spre buze.
Am dat afirmativ din cap si am deschis usa, cand o vad pe Hinata peste Naruto scot un chitait spre ras iar Sasuke imi pune mana la gura facand ochii mari. Semn sa tac!

Cei doi parca se prinsese ca sunt spionati asa ca ne-am luat repede talpasita din camera lor. Sasuke m-a tras de mana repede aruncandu-ma in pat cu el peste mine revenind la locul lui initial in pat in dreapta mea.
Nu veneau spre noi, e bine, misiune indeplinita.

-Din cauza ta era sa ne auda, imi spune Sasuke dandu-mi un pumn incet in umar.

-Ee naa. Ii raspund razand.

Ma uitam in ochii lui de adormit, si era asa de dulce, mai ales cand doarme , se pare ca a inchis ochii si s-a decis sa doarma. Ma pun langa el luandu-l de brat. Tresare uitandu-se la mine apoi se culca la loc cu zambetul pe buze.

Alegeri potrivite -SasuSaku-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum