Primul easter egg este cel cu bonnie.Mai exact cand intri in joc sau cand termini o noapte rare ori poate sa-ti apara fata lui bonnie.Poate sa-ti apara in 2 feluri.
1.Sa-ti apara fata lui bonnie dar fara ochii.
2.Sa-ti apara fata lui bonnie,iar dupa cateva secunde sa-i apara ochii endoskeletronului.Un alt easter egg asemanator este cand bonnie este in backstage.Cand el este acolo se uita la tine cu ochii normali dar are ori poate sa se apropie de camera si sa te priveasca cu ochii endoskeletronului.Un alt easter egg ar fi cel cu freddy nose.Cum bine stim in the office se afla un poster cu freddy,bonnie,chica.Se spune ca daca apesi fix pe nasul lui poti sa declansezi cel mai interesan easter egg ci anume golden freddy.Alt easter egg ar fi cu posterele copiilor care plang din east hall,in mod normal iti apar posterele normale:freddy fun time,bonnie play time si chica eat time,insa in afara de cei trei copilasi care plang poate sa-ti dispara cele trei postere si sa-ti apara pe perete IT'S ME cu sange.Aceeasi chestie se intampla si la pirate coveul lui foxy unde scrie sorry out of order poate
sa-ti scrie it's me.Un alt easter egg este cel din west hall cowlner unde este un poster cu freddy,dar rare ori poate sa-ti apara un poster tot cu freddy numa-i ca isi rupe capul.Acest lucru poate dovedi ca copilul prins in animatron vrea sa scape.Urmatorul easter egg este cu afisele din east hall cowlner cu the missing children.Primul poster zice despre disparitia copiilor.Al doilea zice de inchiderea localului.Al treilea zice ca copii sunt disparuti si suspectul a fost comdamnat si al patrulea zice ca localul se va inchide pentru renovari.Alt easter egg care rare ori apare ar fi cel din bagroom noi cum bine stim endoskeletronul este dezactivat,dar rare ori el se uita la tine,dar la fel si capul lui bonnie.Un alt easter egg asemanator ar fi cel cu freddy cand el se intoarce si se uita la tine.Un easter egg ar mai fi la costume night daca vei scrie la freddy 1,la bonnie 9,la chica 8 si la foxy 7 iti va da 1987 si asfel iti va aparea golden freddy si iti va da crash la joc,iar ultimul easter egg ar fi cand toti ce trei animatroni se uita exact la camera mai exact la tine.Sper ca va placut!
P:s sa-mi ziceti in comentari daca a omis un easter egg.
CITEȘTI
Fnaf Mituri Si Legende
FanfictionSalutare eu am sa fac o carte despre toate fnaf-urile,animatronii acestora,povestea generala,jocurile in sine,povestea fiecarui animatron si mai ales easter eggurile. Sper sa va placa!