Lisede Aşk Başkadır

2.5K 62 24
                                    

( Multimedya : Ceylin )

Saat sabahın 6'sı ama ben maalesef ki kalkmak zorundayım. Lanet olası dersler yüzünden. Ama Allah'tan bugün Cuma yoksabirgün daha okulu hiç çekemezdim . Ben kafamda bunları düşünürken annemin " Ceyliiiiiiin !!!!! " diye bağırışlarını duyudm.Yine başlıyoruz bırakın beni burda kalıyım ben ya okula gitmeyim .  " Ceylin  Seda Soner eğer beni ikinci kez bağttırma "  Annemin bu sesiyle kendime geldim ve yataktan ışık hızıyla kalktım. Üstüme ' It Girl ' yazan tişörtümü ve klasik siyah dar paça pantolonumu  giydim . Saçlarım oldukça uzun ve havada güneşli yani salarsam çok terliycem mantığı ile saçlarımı at kuruğu yaptım . Çantamı alıp merdivenleri üçer beşer indim . Saate baktığımda 7.20'ydi yani daha 40 dakikam vardı . Evimiz okula yakındı ve yürüyerek gidiyordum . O yüzden telaş yapmadan kahvaltıya oturdum . Okulun başlamasına 10 dakika kalmışken evin kapısından kendimi atmayı başarmıştım . Ahh sonunda .

Ben okula bir takım arkadaşlarıyla giden o kızlar gibi değilim maalesef hiçbir arkadaşım yok bir tane bile . Sınıfın en arkasına geçip dersi dinliyor tenefüstede kualklığımı çıkarıp müzik dinliyordum . Bunları düşünürken okula vardığımı fark ettim adımlarımı biraz daha hızlandırdım ve okulun kapısından giriş yaptım . Gözüm yine ister istemez hoşlandığım çocuğu Berke'yi aramaya başladı . Evet ordaydı yanında en yüksek notu 50 olan gerizekalı sevgili Burcu'da vardı . O kıza ve onun arkadaşlarına sinir oluyorum . Ben onları izlerken Berke biranda benim olduğum tarafa baktı ve sonuç tabiki benim gördü lanet girsin hemen sınıfa girş yapıp yine en arka sırama geçtim . Defterimden hangi deers diye baktığımda dersin Kimya olduğunu gördüm . Ne yani sabahın 8'inde KİMYA mı işleyecektik . Buna katlanamam hayır . Ben yine şizofrenleştim kendi kendime konuşuyorum. Oha  o Berke mi bizim Berke benim yanıma doğru mu geliyor . Olamaaz kesin bugün onu izlediğim hakkında konuşçak şimdi sıçtın kızım sen ve geldi vallaha geldi . Düşüncelerimi Berke saolsun bozdu . Yine o kusursuz gülümsemesini yaparak " Burası boş m ? " dedi. Lan yerim lan seni ben oha çok tatlısın sen . Tamam Ceylin kendine gel sakin ol . " Ordan bakılınca dolu mu görünüyor " gayet öküzce bir cevap bravo bana . Berke bana tekrar o kusursuz gülümsemesini yapıp YANIMA oturdu . Ne benim yanıma mı aman tanrım şimdi bayılabilirim. 3 senedir aşık olduğum çocuk yanımda .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lisede Aşk BaşkadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin