acaba

15 1 0
                                    

Ben de o kizlara katilmak icin tenefuste lavaboya gittim ve gomlegimin yakasini açtim ve etegimi kisaltarak mini etek yaptim ben bana gore onlarin hepsinden iyi gorunuyordum ama sinifta oyle etkileyecek erkekte yoktu yani benim okulda gordugu kisiserin arasinda neyse ben lavobadan donerken derse cok calisanlar gurubuyla karsilastim ve onlar beni boyle gorunce hepsi cok sasirdilar ve benim cool gurubuna gore oldugumu anlayayip beni guruplarina almadilar ve okulda yalniz kaldim sadece koridorda eylenerek gezen guruplari izliyordum ve kendi kendime dusunceler kurmaya basladim mesela bu okulda insanlari guruplarindan baska kimse ilgilendirmiyo en cok sasirdigim lise birinci siniflardi cogu kisi farkli okullardan gelmisler ve bir gun ocinde gurup bile kurmuslardi , ben bunlari kalorifere yaslanip dusunurken onumden cool kizlar gecti ve guruplarinda kendini en guzelleri sanan kiz bana bakti ve yaninda buluna erkek arkadasinaa benim hakkimda birsey soyledi ama koridorda oluşan sesten o kizin ne dedigoni duyamadim iste o an acaba sorulariyla bunalip kaldim sonra ders zili çaldı o anda bir kararsiz kaldim acaba derse girsemmi cunku cool kizlar derse girmiyecekti derse cok calisanlarin arasinda da kalmak istemiyodum ama cool kizlarin yaninda kalamayacagimi da biliyorum yani yine herzamanki gibi kararsizlik anini yasiyorum ve ikinci ogretmenler ziline kadar dusundum ve sonunda derse girdim ama derse girdikten sonra pişman oldum cunku sevim hocanin yuzu asikti arkadaşlarima sorduguma gore sevim hocanin yuzu asik olunca hep ders kotu sikici ve azarlayici geciyormus  ve soyledikleri gibi sevim hoca hic duymadigimiz sorulari sordu ve bilemeyince de bagriyordu ve ve azarliyordu yani hayatimda yaptigim en buyuklerinden ilk ona  girer ve sonunda DERS BİTTİ ve ben sevincle siniftan ayrildim ve coollar gozumum onunde  beliriverdi coollara baktigimda beni çagriyorlardi ve sevincle onlarin yanina gittim ismimi sordilar MELİS dedim ve  bana " biz kararlastirdik senin tarzinin ve hareketlerinin bizim guruba gore oldugunu dusunduk sende istersen seni bizim guruba almaya karar verdik" dediler belkide bu benim bu sene duydugum en guzel teklifti ben bu teklife hiç dusunmeden "evet size katilmak en buyuk hayalimdi dedim ve anladimki gururum o an ayaklaklarimin altina alindi herkes anladi ama kimse belli etmedi ama belki ileride ona gore davranip belki bir zaman yuzume vururlar sonra AÇELYA denilen coll gurubunda en cok soz sahibi olan kiz guruptakilerin isimlerini saydi " bu BEGÜM " dedi BEGÜM zayif uzun boylu hafif sari hafif kahverengi karisimi kahkullu kisa kut sacli bir kizdi zaten gurupta dort kisi vardin ve ardindan  "bu ASYA " dedi ASYA tam tersine sisman kisa boylu kahverengi sacli bir kizdi" bu da CEREN "diye tanitti ceren orta boylu siyak uzun sacli bir kizdi ve en son ardindan "ben de AÇELYA "dedi AÇELYA hafif uzun boylu  cok acik  ve beline kadar uzun saclarila tam bir cool kiz havasi yaratiyordu . Beni aralarina aldilar beni yeniyim diye dislamadilamadilar.
Bildiginiz lise hayatinin dibine vurmustuk okuldan sonra kafeye gittik orada belki en ses cikaran kisiler bizdik ama bende kolay alistim sanki guruba cunku espirilere en cok gulen ve hakkinda en cok espiri yapilan kiside bendim sanirsam cunku

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN ADALETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin