Kapitola 1

680 32 3
                                    


8.července 2005

Dvě malé děti běhají, vyvádí a blbnou na zahradě. ,,Rebaroboro! chyt si mně!" zakřičel malý klučinda a utíkal dál. Když se ale holčička zastavila on se zastavil také. ,,Ne-Neříkej mi tak." vzlykla a sedla si na zem. Kluk k ní hned přiběhl a klekl si k ní. ,,Promiň. Já to tak nemyslel." řekl a pohladil jí po vlasech. ,,Zapomněla jsem ti dát dárek." řekla a vyběhla pro menší taštičku s přáníčkem a sladkostmi. ,,Tady máš dárek a všechno nejlepší k devítinám." podala mu taštičku a usmála se. ,,Na to, že si o dva roky mladší máš dobrou pamět."  řekl a objal jí. 

16.března 2010

Dívka dnes slaví své 11 narozeniny a čeká na svého nejlepšího kamaráda z dětství. Ten ale stále nepřichází a ona si už dělá obavy kde je. Celý den čekala, ale na desátou večer to ukončila a šla spát. Bohužel nemohla usnout. Měla pocit jako kdyby jí někdo sledoval, ale kdo? ,,Halo?" šeptla do prázdné místnosti. ,,Neboj se mně. Neměl jsem čas ti popřát sestřičko." řekl ten hlas a přešel k ní. ,,Rebecco. Všechno nejlepší." dal jí dárek a objal jí.  ,,Myslela jsem, že si na mně zapomněl." řekla a usmála se. 

24. listopadu 2013

Dívka jménem Rebecca je sama doma a kouká na film. Někdo zaklepal na vchodové dveře. ,,Neee. Proč? Proč teď večer?" řekla s povzdychnutím a šla otevřít. Nikdo jiný to nemohl být než on. ,,Vadime? Co-Co tady děláš?" vydechla dívka a usmála se. ,,Rebecco. Chci tě." řekl a chytl jí za boky. ,,C-Co? Vadime táhne z tebe alkohol." řekla a odstrčila se od něho. ,,Rebecco." ,,Vadime. Jdi si lehnout přinesu ti vodu." řekla a odešla. ,,Rebecco." zopakoval znovu chlapec. Teď už ale do prázdna. ,,Tady." ,,Panebože Vadime! Ty-Ty máš drogy!" křikla a vytáhla z jeho kapsičky na tričku pytlíček s bílím práškem. ,,Jak. Jak-" koktala dívka a koukala se mu do očí. ,,Rebecco. Já-Já nevěděl co dělám." říkal chlapec a z oka mu vytekla slza...



Rebecca Elizabeth White 16 let. 

Vadim Joachim Tkačenko 18 let.

Umístění: Švédsko







DRUGS (FF VADAK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat