Kapitola 3

546 34 11
                                    

Pohled Vadima:

,,A co je teda tam červený prášek?" zeptala se a přesunula se víc ke mně. ,,Nevím ale můžu to zkusit." ,,Vadime já to nechci riskovat." řekla s nejistotou Rebecca. ,,Nebooj. Říkal, že mi to neublíží." řekl jsem a objal Beccu kolem ramen. ,,Vadime já nevím." řekla a objala mně. ,,Když tak už nebudeš panna no." zasmál jsem se a plácnul jí přes zadek. ,,Vadime. Ty jseš takovej debil." řekla a bouchla mne do hrudě. Usmál jsem se a šel si připravit prášek. Upřímně bál jsem se. Nevim co mi to udělá. Pomalu jsem prášek dal do jedné lajny a po chvilce začal nasávat nosem. Pohltilo mne teplo. Jako kdyby se svět obrátil a já tu byl jenom a jenom s Rebeccou...Rebecca. Pomalu jsem začal cítit jak se nevejdu do kalhot. ,,Váďo?" zeptala se a já rychle vstal a přilepil se jí na rty. Rukou jsem zajel pod její legíny a zmáčkl její zadek. Zavzdychala mi do úst a já nevěděl co dělám. Fakt ten prášek mohl být viagra. Natlačil jsem jí na stěnu a rychle z ní sundal její triko. ,,V-Váďo c-co to děláš?" snažila se ode mně odtrhnout ale moje držení bylo silnější. Vzdala se a nechala se manipulovat. ,,Hodná holka." zašeptal jsem jí do ucha a sundal jí kalhotky. Asi nemusím říkat, že já jsem byl svlečenej hned. Nadzvedl jsem jí a položil si její nohy na moje boky. Nadskočila když jsem do ní provnikl. Její dech jsem cítil až na svých zádech. Začal jsem více a rychleji přirážet tak aby Becca byla zadýchaná. Její vzdychy a hekání byli pro mne sladké zvuky. Konečně jsem je slyšel. Slyšel jsem jak zní její napětí. Cítil jsem každý její pohyb a tlukot srdce. Je to...zvláštní...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 19, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DRUGS (FF VADAK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat