To bylo všechno, co postava pod Mikem řekla. Potom přivřela oči, očekávajíc smrtící ránu. Mikeovi to došlo.
Marionette to ví.
Ví, co má v plánu.Vzpomněl si na slova, co slýchával od muže v telefonu.
"I'll be honest, I never liked that puppet thing.... It was always... thinking, and it can go anywhere.",, Abych byl upřímný, nikdy jsem neměl rád tu loutku... Byla vždycky taková... Jakoby přemýšlela a mohla jít kamkoliv."
Napřáhl se a jediným seknutím oddělil jeho hlavu od těla. V tu chvíli se na masce objevil klasický škleb, stejný, jako vídával Mike každou noc. Svým způsobem si oddechl, tu tvář znal tak moc dobře, že pro něj bylo příliš děsivé ji vidět...Jinak.
,, Poslední část... Poslední..."
Mike vzal kupodivu lehké tělo Marionetta na záda a odnesl ho na hromadu k Foxymu a Bonniemu. Poté se vydal pro Chicu a Freddyho. Podíval se na hodinky kvůli strachu z toho, že už je šestá hodina. Ale pak si uvědomil, že je vlastně hra přerušená.
Zastavil se tu čas a on bude mít tuhle noc do konce života.
Pokud neudělá poslední část svého plánu.Dotáhl těžká robotická těla na jednu hromadu a zoufale se na ně podíval. Věděl, že i když se čas zastavil, za chvíli by se měl probudit ON.
,, No tak, prosím... Ať to funguje..." sepnul Mike ruce a modlil se k neexistujícímu Bohu.
Ozvaly se kroky a Mikeovi se na chvíli zastavilo srdce.
,, Vždycky jsem tu byl..." ozval se hluboký, elektronický hlas.
Mike uslyšel vrzání kovu a těžké kroky. Takové těžkopádné pohyby neměl žádný jiný animatronik, žádný jiný neměl takový výrazný hlas...
Springtrap.
,, Zůstaň tam kde jsi!" vyjekl Mike a podíval se do stínu pizzerie, odkud na něj koukaly svítící, zabijácké oči. Spatřil obrys posledního animatronika, který mu stál v cestě. Třímetrový žlutý robot s králičími rysy pootočil hlavu a otevřel ústa. Mikeovi poskočilo srdce v hrudi, když spatřil v Springtrapovo útrobách mrtvolu s fialovým oblekem. Alespoň si myslel, že to byla mrtvola.Protáhla svá ústa do úsměvu.
,, Tebe poslouchat nebudu..."
Hlídač sebou trhl. Údajné mrtvole začala srůstat kůže na obličeji a zakryla ty kousky lebky, na které šlo vidět. V prázdných očních důlcích se objevilo bílé světlo.
,, Purple Guy..." vydechl Mike s hrůzou v hlase.Vrah ve fialovém obleku se zašklebil a v Springtrapovi se ozvalo zarachocení. Obrovský robotický oblek se otevřel a propustil ho ven do tmy pizzerie. Hlídač na něj mířil baterkou, jakoby nemohl uvěřit tomu, že je to on, že je hmatatelný.A že je stále živý.
,, Pojď sem Mikeu... Nic ti neudělám..." ukázal na vyděšeného muže vrah prstem.
Pomalu se k němu přibližoval a zatlačoval ho do kouta, kde ležely rozsekané kusy animatroniků.
,, Jen tě nacpu do tohohle hnusného, odporného obleku a pěkně tě v něm zmáčknu a usmažím. Budu poslouchat, jak se ti škvaří kůže, jak se ti lámou kosti... Budeš jako ty děcka. Měl si to vidět Mikeu, byla to sranda... Ti co ještě dýchali se uvnitř udusili zaživa. Škrábali maličkýma nehtama na vnitřek obleku, plakali a křičeli, ať je pustím ven. Ale byla příliš velká zábava to sledovat, než abych to ukončil."
ČTEŠ
Game Over (CZ FNAF Fanfikce)
FanfictionPříběh zkopírován z mého blogu - http://welcometonightmare.blog.cz/ Přemýšleli jste někdy nad tím, co se stane, když v pizzerii zhasnou světla?