Dupa ce m-am documentat mai bine in legatura cu aspectul meu ,,minunat'',am plecat in padurea din apropierea orasului.Deocamdata totul era normal.Cu zece-douazeci minute mai tarziu incep sa se auda sunete ciudate,urlete schiolalaieli,fel de fel de sunete ciudate.Mi se faci parul maciuca in cap dar tot vroiam sa aflu ce e cu aceste zgomote ciudate.De dupa un copac se iveste o fata cunoscuta.Era Jay,colegul meu de banca.
Ce faci aici Jay?
Pai cum sa iti spun...
Stai sa ghicesc.Ai fost transformat si tu in varcolac,nu-i asa?
Da,cam asa sta povestea.
E,bine ca nu ai patit numai tu asta.
Adica vrei sa spui ca si tu...
Da exact asa e.Au mai patit si alti oameni acest ''miracol''?
Da,Jany si Erica.
Inseamna ca boala e melipsitoare.
Da ai dreptate.Si ce putem face in acest caz?
Din pacate, nu putem face nimic.Virusul e tot mai contagios.Nu vrem ca noi sa murim,nu?
Da,ai dreptate pe o parte.dar pe o parte...
Asta e.Nu putem face nimic.
Jay, uite!
Ce naiba...nu se poate asa ceva.Cred ca sunt ei.
Care ei?
Jany si Erica.
Dar cum se poate?S-au transformat asa de repede.intr-un timp asa de scurt?
Cei doi varcolaci au simtit mirosul celot doi,si s-au indreptat spre ei.
Fugiiiiiiiii!!!!!!!spune Tiara.
N-ar fi o idee re, ! pune Jay.
Cat au fi putut sa fuga?Cei doi s-au ascuns in spatele unui copac.Speriati,abia mai puteau respira.
Fuuu,am obosit,spune Tiara.
Sper ca macar ne-au pierdut urma.
Sa nu fii atat de sigur,zice Jany.
Te rog nu ma ranii,spune Tiara.
Cum sa te ranesc?Acum esti de a noastra.Nici pe tine nu te voi ranii Jay.
Sumt de acord cu el,spune Erica.
De acum inainte vom fi foarte buni prieteni,spune Jany.
Da asa va fi,zise Dest Erica.
CITEȘTI
Luna Plina
RandomIn aceasta povestire va voi spune ce efecte are luna asupra unei fete pe nume Tiara,care din tocilara a devenit varcolac.Sa nu ramaneti speriati. Acestea sunt doar niste mituri,dar orcum nu va-si recomanda sa le incercati.