Může to být ještě horší?

8 0 0
                                    

Pohledem Alex

,,Už jen dva dny a bude klid" pomyslela jsem si. Zbývají necelé čtyři dny do Vánoc a zase dostanu vynadáno, že jsem nikomu nic nekoupila.
Ok možná nekoupila, ale... kde bych asi vzala peníze? Kapesné nedostávám a peníze z různých akcí si šetřím. když mi zůstanou, ale i tak bych neměla tolik peněz.

Pohled Davida

Co budu bez Monči celé Vánoce dělat? No jo přeci se uvidíme. Štve mě, že nás neuvidí Alex. Udělala ze mě zloděje. Pitomý pravítko, který jsem ani neměl a ona udělá chudinku, že jí ho někdo šlohnul...

Kouknu na FB. Zpráva od Monči. Já ji prostě žeru.

Monča: ,,Ahoj lásko doufám, že se ti bude můj dáreček líbit :*"

Já: ,,Od tebe se mi líbí všechno :*"

Monča: ,,Nepřeháněj :*"

Já: ,,A kdo přehání? já tedy ne"

Monča: ,,Ok už musím papa :*******

Já: ,,Škoda :((((((( papa"

Pohled Alex

Asi se mi začíná líbit Kamil... Sportovec a je i celkem chytrý. A není zlomyslný jako... Jako David

Stejně mám blbou náladu. Minule, když jsem byla s Em, viděla jsem Moniku, Davida a Tondu jak jdou na hřiště. Proč se musí vše zamotávat? No a co že jsem nikdy neměla kluka a nebo se nelíbala? Pořád lepší nic, než být dě*ka. Erika s Danou a Martinou se mi kvůli tomu smějí. Navíc plavu v matice... Super život tohle to. Nemám nikoho komu se svěřit... Možná jen svému deníku... a Marianě. Mariana je dívka co si s ní píšu. Jediný s kým ,,sdílím" své zájmy je Maty. Maty je ten úplně nejlepší kamarád. Když mi Veronika s Denisou nadávaly, že jsem... řekl, že až na pár výjimek kdyby se hlasovalo koho nechat ve třídě jestli mě nebo tyhle dvě vyhrála bych. Maty mi vždy zvedne náladu ze :( na :) nebo taky z :( na :D nebo i z :) na :D prostě mě rozesměje. Jednou když jsme byli na výletě se třídou seděla jsem ve vlaku s Matym a Jindrou. Maty a já jsme se o něčem bavili a slyšeli něco z čeho se stal náš ,,soukromý vtip". Ne nejsem do Matyho zamilovaná... nebo... jo? Ne určo ne! Vzpomínám na narozky, které jsem strávila s Em a Matym. Takovou legraci nezažije nikdo každý den. V páte třídě jsem s Matym skoro denně chodila ze školy a sem tam i do školy.

Já a Maty máme společné zájmy je jich kolem 5 ? nebo možná i víc. Ve 4. třídě mi řekl že já a Em jsme jeho nejlepší kámošky.

Matymu vysvětluju i před fyzikou úkoly a úlohy. Vysvětluju mu je a on je dokonce snad i chápe. Vysvětluju mu i občas učivo. A on mě rozesmává. Máme dohodu. Když ho urazím nebo bouchnu (vše ale kamarádsky a ne hnusně) může mě urazit dvojnásob.

Pohled Davida

Monča se mi už 15 minut neozvala. To je zlý. Z nudy jsem projel školní fotky...


Alexandra & DavidKde žijí příběhy. Začni objevovat