1.Bölüm Tanışma

68 9 4
                                    

Soğuk bir kış günü Amy sıcak çikolatalı sütünü yudunlarken içini ısıtmanın bir yolunu bulmaya çalışıyordu.Amy genç, 23 yaşında güzel bir kızdı . Üniversiteyi yeni bitirmiş, iş aramaktaydı.Dışarda lapa lapa yağan karın sesini bir ses bozmuştu . Amy gelen sesle irkildi.Camdan dışarı bakmaya çalışırken bir kıpırdama görmüştü.

Hızlıca montunu alıp yarısı donmuş merdivenlerden indi.Gördüğü şey bir insandı ve nasıl olduysa adamın saçı mükemmel bir şekilde taralı ve bozulmamıştı.Adamı uyandırmaya çalışıyordu.Bir anda mükemmel saçlı adam kendini havaya fırlatıp iki ayak üstüne düştü.Amy öyle korkmuştu ki sanki dona kaldı.Havanın dondurucu soğuğu onu etkiliyordu ama içi sanki alev almıştı.Adamla göz göze geldiler fakat hiç birinden ses çıkmıyordu.

Sadece yağan karın rahatlatıcı sesiydi . Adamın kahverengi eşsiz gözleri vardı.Arkasında ise yere gömülmüş küçük bir kutu vardı.Amy yerdeki kutuya bakınca içi merakla dolmuştu.Hem korkuyor hem de merak ediyordu.

Adam
"Meraba ben Zaman Lordu'yum." Dedi.
Amy hem merak ve korkunun getirdiği heyecanla "Zaman Lordu"mu diye kekeledi korkusu ağır basıyordu.Amy kendini donuyormuş gibi hissediyordu.Zaman Lordu bunu çoktan anlamıştır.Hemen sordu
"Hava çok güzel tabi benim için gördüğüm üzere evin var çabuk içeri"
Dedi hızlıca.Amy bunu başıyla onayladı.Çünkü kendini soğuğun pençesininde olduğunu düşünüyordu.

Amy'nin rahmetli anne ve babasından kalmış, ahşaptan güzel ve büyük bir evdi.Annesiyle babası bu evi kendi yapmıştı.Amy'e bu ev için bir sürü teklif gelmişti.Tabiki de Amy bütün teklifleri reddetti.Amy için bu evden daha değerli hiç bir şey yoktu.Amy'nin anne ve babasından kalan pek bir şey yoktu.Ailesi para bakımından zengindi ama hatıraları azdı.

Zaman lordu içeri girdiğinde gözleri fal taşı gibi açılmıştı."Ahh insan ırkı yaptığınız en iyi şey mimari ve peynirler".Dünyada bir sürü güzel peynir var.Dedi .Amy şaşırmıştı.Gökten düşen bir adam dünyadaki peynirler hakkında konuşuyordu.Zaman lordunun gözünde evin içinde bir sürü eski,antika eşya vardı.

Evin batı tarafında kocaman bir mutfak,kuzey tarafında özel bir sera ,güney tarafında yatak odaları,doğuda ise evi ısıtan kocaman bir şöminenin olduğu bir salon vardı.Babasından Amy'e kalan kocaman bir araziydi.Bu arazi Kanada sınırına yakın, tamamen doğal hayatın olduğu büyük ormanlık bir arazydi.Her gün yabani hayvanlar görüyordu.Zaman lordu ağzını açmıştı....


MERABA BEN PIKACHU.GERCEK ISME LÜZÜM YOK BANA PIKACHU DEYIN.BU BENIM İLK KİTABIM .UMARIM SEVERSINIZ.BU KITABA DEVAM ETMEYI DÜŞÜNÜYORUM.TABI SIZIN DESTEKLERINIZLE.BANA BÖLÜM UZUNLUKLARI HAKKINDA TAVSİYEDE BULUNURSANIZ SEVINIRIM.ESEN KALIN

Zaman LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin