2.AÇIKLAMA

39 5 3
                                    

Merhaba ben Pikachu.Bu ikinci bölüm önceden yazıldı.Desteğiniz için teşekkür ederim.

Zaman lordu evi inceliyord.Dışardaki
Buz gibi havaya karşı içerdeki sıcak uyuşturucu hava.İyiliğe karşı kötülüğün amansız savaşına benziyordu.Zaman lordu Amy'e doğru
Meraklı bir şekilde içeriye doğru yöneldi, kendini eski ama yumuşak kanepenin üstüne atladı,bundan eğlendiği belli oluyordu.Amy merak içinde adamı izlerken adam güler bir ses tonuyla "Benim adımı sormadın?"dedi.

Zaman lordu hemen "Senin ismin ne.Sana sormamıştım yeni hatırladım"dedi.Amy hala şaşkındı."Ben söylemeseydim unutuyordun ama."Dedi.Zaman lordu "Hayır bunu ben hatırladım dedi".Amy az da olsa kızmıştı.Kendi kendine söyleniyordu.Zaman lordunun eğlendiği bariz bir şekilde belli oluyordu.Şömineden gelen yanan odunların sesleri insanı rahatlatıyordu.Rüzgar evin camına vurup camı taklatıyordu.

Amy Zaman Lordu hakkında dahada meraklanmaya başlamıştı ona sorular sormak istiyor ama bir yandan da korkuyordu . Adam evi gezip kendi kendine konuşuyor etraftaki biblolara dokunup inceliyordu.Amy ilk kez adamın kıyafetine dikkat etmişti.Çizgili gömleğin üzerine kahverengi çizgili bir ceket ve bir papyon takıyordu. Amy sonunda cesaretini toplayıp "Nereden Geldin" diye sordu.

Zaman lordu böyle sorulara o kadar alışmış gibi davranıyordu."Uzaydan"dedi.Amy bu cevabı yetersiz bulmuş daha da meraklanmıştı."Uzay mı?Yani sen uzayın derinliklerinden mi geliyorsun?Nerden, hangi gezegen?". diye soruları sıralarken Zaman Lordu "Her yerden.Geçmişten ve gelecekten.Başka bir gezegenden veya uydudan."demişti Amy çok fazla bilim kurgu kitabı okurdu bu yüzden heyecanla

"Sen bir zaman yolcusu musun?" diye sordu ses tonundan merakı anlaşıyordu.Zaman lordu "Evet evet ondan işte"dedi.Soruyu geçiştirmeye çalışıyordu.Zaman lordu"Burda hiç peynir varmı 1.5 asırdır insan peyniri yemedimde."dedi.Amy kendi kendine "1.5 asır mı?Bu adam kesinlikle delirmiştir de oyuzden beni evimin önüne atmışlardır neden hep benim başıma geliyor bunlar ben tuhaf bir insan mıyım." diye düşünüyordu.

Amy mutfağına girip Zaman lordu için peynir getirmişti."Zaman lordu evi incelemeyi bırakıp tekli koltuklardan birine oturmuş şömineye bakıyordu.Sanki eski anıları canlanmış ve onu ele geçiriyordu.Hayatında kaçtığı her şey şimdi onu bulmuş ve ona hesap soruyordu.Hayal dünyasında geçmişi canlanmış ve şömineye bakıp her saniye hayatından bir parça görüyor gibiydi.

Zaman lordu'nun kahverengi gözleri Amy'nin mavi gözleriyle birleşmişti.Amy'nin sarı saçları vardı.Zaman lordunun aklına hemen uzay gemisi gelmişti o sırada kar nerdeyse durmuş rüzgarda kendi hzını kesmişti.Amy dışarda bir gardolap gördü.O anda kendi kendine "Bu adam kesin delirmiştir"dedi.Zaman lordu Amy'i kolundan sürüklüyordu.Ta ki garolapa kadar.Amy"Bu sadece bir gardolap ne özelliği olabilir ki."dedi.Zaman lordu bunu gardolapına bir hakaret olarak algıladı ama ne yazıkki gardolap bunu duymuştu.Zaman lordu garolapın kapısını açıp içeri girdi.

Amy Zaman Lordunun gardolapta nasıl rahat edeceğini merak ederken gardolaptan Zaman lordu teşvikçi bir şekilde Amy'e bağırdı"Hadi içeri gel sonsuza kadar bekleyemeyiz."dedi.Amy dardolapın içine atlayınca kendini kocaman ana üs gibi bir yerde bulmuştu.Ağzı açık kalmış,kendini bir kamera şakasında sanmıştı.

Etrafa bakıyor ana odadan başka kollara yayılan kapıları inceliyordu.Zaman lordu.Buna alışmış olup, çok eğlendiği yüzünden belli oluyordu.Amy etrafta ķoşup ana üsse benzeyen odayı inceliyordu.Amy çocuk parkında koşuşan çocuklara benziyordu.Zaman lordu çok eğleniyordu.Bir kontrol sisteminin olduğu bir konsola dayanmıştı.Zaman lordu güler bir şekilde "Hazır mısın?"diye sordu.Sonra imalı bir şekilde ve gizem dolu bir ses tonuyla "Yolculuğa"dedi.Amy kendine yeni bir hediye alınmış bir çocuk gibi "Nereye,nereye?"diye soruyordu.

Zaman lordu bir süre sonra Amy'e bakarak"Bu makina geçmişteki ve gelecekteki,evrendeki en iyi uzay gemisi.Benim olması çok iyi hissettiriyor."dedi.Yüzünde güzel bir gülme vardı."Seni Troysinas'a götüriyimmi."diyo sordu.Amy heyecanla "Orası neresi"diye sordu.Kendini Tutamıyordu.Zaman lordu "Orası yaz gezegeni.Galaksiler arası bir galaktik otel.Tryiban'ların yaptığı bir otel.Benim için ücretsiz.Yanımda bir misafire laf etmezler."diyip konsala döndü."Bekle beni.Hayır bekle bizi Troysinas."dedi ve konsoldaki düğmelere basıp bir kolu çekti.Amy'e bir bakış atıp ellerini kafasına koyup duvara yaslandı
Amy son anda bir yere tutunmuştu.Bir kaç saniyeliğine atomlarına ayrılmıştı.Kendini yok olmuş gibi hissrdiyordu.Zaman Lordu Amy'e "Hani evinin önüne düştüğümüz zaman Zaman makineme normal bir gardolap demiştin seni o yüzden atomlarına ayırdı"diye bağırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zaman LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin