Stau de cativa ani la orfelinat.... nimeni nu vrea sa ma ia acasa cu el. Nici pe sora mea. Ah da, am uitat sa ma prezint, ma numesc Isa si am 15 ani. Sora mea...ea are 17. O cheamă Catalina sau Cata cum ii zic eu. Maine este ziua mea si cel mai frumos cadou ar fi sa ne adopte cineva....
-Tu, fa-ti bagajele. Pleci.
-Si Cata?
-Ea ramane. Maine trebuie sa vina noii tai părinți. La auzul acestor vorbe am ramas masca.
-Cum?!
-Maine va veni noua ta familie.
-Pai si Cata?
-Ea nu stie.Mult noroc.
Perfect...am zis ca vreau sa ma adopteze cineva, dar nu m-am referit doar la mine, urlu în mintea mea. Intre timp Merg spre dormitorul nostru unde o vad pe Cata ca deseneaza.
-Hey...
-Cum a fost ce ti-a zis?
-A zis...
-Hai Isa poti sa imi mereu c,e s-a intamplat?
-Ma vor adopta...
-Si de ce nu te bucuri, e cadoul ce il doreai de ziua ta?
-Pentru ca a zis ca nu te adopta si pe tine...
-ce?!
-Eu nu plec fara tine. Hai sa fugim la noapte in pădure...
-tu esti nebuna de legat?!
-de ce zici?
-Pentru ca amintește-ti.... Slenderman. Sta prin pădurea asta....nu vreau sa fiu masa lui...
-Lasa-l naibii. Plecăm in seara asta.
Ne facem bagajele si plecam lasand patul nostru moale in urma...
Inainte de a iesi pe geam ca na...asta era singura modalitate sa nu fim vazute,eu imi scot bricheagul de sub saltea iar Cata scoate cutter de printre foile de desen.
-Mergem?
-Mergem!
E întuneric si imi e frica, dar daca sunt cu sora mea nimic nu se poate întâmpla
Mergem o groaza de timp, dar parca ne invartim in cerc....Imi e foarte foame. Logic, nu aveam acces la mâncare sau apa așa ca am plecat fără. As fi mâncat si o bufnita...
Dadeam de aceiasi copacii parca...nu puteam sa imi dau seama toti aratau identic noaptea.
Imi amintesc ca aveam o lanterna asa ca o aprind. Vad un semn foarte cunoscut mie....cum puteam sa nu-mi amintesc....era semnul... PROXY?!
-Ce dr*cu?!
-Am innebunit sau e semnul Proxy?
-Amandoua sunt posibile.Ne este foarte somn, chiar daca este periculos adormim langa un copac.
Perspectiva Helen
Sunt cu Ben in padure. Chiar daca puteam sa rămânem sa jucam jocuri video am decis sa vanam. Vrem sa ne intoarcem, dar vedem doua fete. Una de aproximativ varsta mea si cealaltă de aproximativ varsta lui Ben. Le luam la conac si le ducem in camerele noastre pentru ca daca vede Slenderman le va ucide iar eu nu vreau asta.P.O.V Isa
Ma trezesc si sunt in pat. Oare totul a fost doar un vis? Asta credeam pe moment, dar apoi observ ca nu sunt în camera mea. Ma asteptam sa o găsesc pe Cata la celălalt capăt al patului, dar suprpriza! Era un baiat cu parul negru si ochii albastri superbi. El nu se trezește asa ca hotărăsc sa umblu prin aceasta misterioasa casa. Sper doar sa nu dau de necaz.
P.O.V Ben
Fata de langa mine era foarte frumoasa. Mi-e foame asa ca ies din camera. Era sa o trezesc, dar am reușit sa nu. O vad pe cealaltă fata si ii șoptesc:
-Vino aici!
Dar ea tipa, Slender iese din camera si imi dau seama ca asta nu-i a buna.Heey! Sper ca va place pana acum! Cartea e scrisa in colaborare cu @Childish-Nightmare. Sa îmi ziceti parerile :*
CITEȘTI
New Criminals
FanfictionHey, am revenit cu o noua carte de data aceasta creepypasta care e scrisa in colaborare cu @Childish-Nightmare.