Cata POV:
Perfect, Slender m-a pus sa merg cu Isa si Sally la club.O sa fie cateva ore foarte lungi.Cred ca mai degraba ma dadeam cu capul de un perete pana veneau.
*Peste cateva ore*
Unde este un perete cand vreau sa dau cu capul in el!?Acum ne intoarcem la conac si trebuie sa o car pe Sally si pe Isa sa o tin treaza cu morala pe care si-o merita."Plec si eu doua minute si cand ma intorc va vad cu o groaza de pahare langa voi!Ai un argument bun?"spun eu iritata.
-Pai....ne era sete
-Ce mama naibii?! Sete?! Sa vezi ce sete de palme o sa ai!
-Scuze?
-Nu e de ajuns! O sa ajungi o bețiva! Nu vezi în ce hal esti?! Nu mai iesi din casa.
-Oof! De ce trebuie sa-mi strici mereu cheful?! Pe bune, nu ma pot distra si eu?!
-Daca sa te distrezi inseamna asta atunci, nu, nu te poti distra. Acum du-te la culcare, imediat!Isa P.O.V
-De ce trebuie sa fie asa...mereu ne strica cheful.....
-Ma intind in pat si imediat simt o mana calda pe spate. La început ma sperii, dar vad ochii lui Helen. Stiam ca nu imi va face nimic.
-Dormi, sa fi frumoasa maine, e o zi mare, Zalgo vine in vizita.
La auzul acelor cuvinte am stat puțin pe ganduri:
Oare chiar sunt fiica lui?
Dupaceea somnul ma fura lent.
Cata POV:
Dupa ce i-am dat-o pe Sally lui Slender, merg nervoasa sus.Intru in camera si il vad pe Ben jucandu-se pe computer.
-Hey,cum a fost cu fetele?
-Tot ce pot sa spun e ca data viitoare merge Slender cu ele.Sa asculte el,pana Sally adoarme pe ea cantand despre nemurirea sufletului.
-Ok...ciudat...Noapte buna!
-Noapte buna si tie
Adormim imbratisati, dar Ben nu mi-a zis ca Zalgo vine azi asa ca ne cearta Slendy pentru ca nu ne-am trezit când a venit.
Isa POV:
Ma imbracasem cu o rochie rosie scurta care statea ca turnata pe mine. Imi îndrept parul si ma dau cu foarte puțin machiaj. Lenesa de Catalina sigur doarme....
Imi las parul despletit si cobor la masa unde îmi voi cunoaște tatal, ma rog creed ca e tatal meu. Cand cobor pe scari el se uita uimit la mine.
-Seamana foarte mult cu mama copiilor mei. Aud in soapta.
Poate chiar e tata, oare il voi regăsi dupa atatia ani?
Catalinaaaaa! Trezește-te tip eu de pe scari. Aud o bubuitura puternica si dupa pe Catalina tipand.
-Ce este Isa?
-Vino jos acum si imbraca-te elegant!
-Eu elegant?Never!
-Ba da! Si mie mi-a fost greu, dar soarta!
-Nu!
-Daca nu te imbraci elegant acum vin eu acolo!
-Nu o sa ma prinzi niciodata!
Alerg la ei in camera si o gasesc pe Cata tinuta de Ben.
-Ma descurc.ii zic eu lui Ben si il dau afara din camera.Ben POV:
Dupa ce ies aud cateva injuraturi,tipete si cateva bubuituri iese si Isa cu Cata.Ea era imbracata cu o rochie neagra cu flori rosii si niste sandale negre.Parul il avea desprins si statea nervoasa.Nu va fi bine.
-De ce trebuia sa ma imbrac asa?zice Cata.
-Ca e cineva important jos.zice Isa.
O nu!Am uitat sa ii zic de Zalgo!
-Tata?
-El este Zalgo, nu-mi plac glumele asa ca nu te prosti, cu totii stiu ca nu are cum sa fie taicatu! *Slendy*
-Ce?! Stai...ai exact trasaturile ei....
-Ei?! Despre cine vorbim!? Vreau sa știu acum!
-Semeni cu cineva...dar nu se poate sa fii tu.
-Cine?! Fiica ta?
-ea a murit...nu ești tu, in plus mai aveam o fiica mai mica. Tu nu ai o sora mai mica.
-ba am, Isa, vino!
-Isa?! Stai, pe tine cum te cheama? Si cati ani aveti?
-Catalina, am 17 ani iar isa 15...
-Poate e o coincidenta, Zalgo.
-ai vreo poza cu fiicele tale cand erau mici? Am si eu una cu noi cand eram mici.Aratam pozele si realizam ca aveam aceeasi poza. cu noi cand eram pe leagăne.
-Voi...traiti!spune Zalgo si le ia in brate.Ele ii raspund.Vad pe fata Catalinei o lacrima si dupa un zambet.In schimb Isa se abtinea sa nu planga si il tinea strans in brate.
-Oook, gata cu dulcegariile in conacul asta. (S)
-Lasa-ma! Nu vezi?! Abea mi-am regasit fiicele!
-da, si ce ma intereseaza?
Zalgo se infurie si pleaca.
-Tata! (Isa si Cata la unison) intoarce-te.
-O sa ne cumpărăm o casa, departe de el. Si nu ne vom intoarce aici, nici nu ne vom mai vedea cu alt creepypasta!
Stai...ce? Si nu ne vom mai vedea cu....Sally?! Helen?! Ben?! E.J?! Ce? Plec in camera mea trantesc usa si lacrimi amare incep sa îmi izvorasca din ochi.
-Ce ai patit? (Sally si Helen)
-Ni-nimic. Spune Isa stergandu-si lacrimile.
-Spune, stim ca ai ceva, zice Helen in timp ce imi sterge lacrimile.
Cata POV:
Inca stateam acolo nemiscata langa Slender si Zalgo.Ce sa fac?Ce sa spun?De ce trebuie sa fie totul asa de greu?M-am saturat!
-Nu!
-Cum?!zic Slender si Zalgo la un loc.
-Nimeni nu alege pentru mine!E adevarat ca nu s-a purtat asa de bine cu noi ca si caracter, dar a fost acolo!Daca Ben si Helen nu ne gaseau,probabil ca inca stateam in orfelinatul ala idiot si nici nu ne-ai fi gasit!Asa le multumesti?!tip eu nervoasa pana peste cap si incep sa plang normal, de nervi. Isa vine spre mine, si ea fiind in lacrimi.
-Nu vreau sa plec! Aici sta una din cele mai bune prietene ale mele! Chiar trebuia sa fie asa?! Imi imaginam venirea ta altfel! (ISA)
-Domnisoara, plecam acum! M-am saturat să fiti nerespectuase.
Mergeti sa-va faceti bagajele!
Cand am auzit asta nu m-am mai putut stapani.Simteam cum ura imi curge prin vene.
Eram Ben, Helen, Sally, Cata si cu mine in camera. Toti zicem la unison:
As vrea sa fim in alt loc, impreuna departe de ei, fara sa ne dam seama ca tocmai am făcut o vraja ca sa plecam.
Am ajuns......Heyy! Ne-am intorss! V-a fost dor de noi? :) Capitolul e probabil plin de greșeli, dar asta e soarta :)
Sper sa va placa. Sa ne spuneți parerile, ne pare rau ca nu am mai postat de un car de ani.....
CITEȘTI
New Criminals
FanfictionHey, am revenit cu o noua carte de data aceasta creepypasta care e scrisa in colaborare cu @Childish-Nightmare.