Anlamak için yaşamak, yaşamak içinde mutlu olmak gerekir

43 3 8
                                    

Ben yazamam ki öyle hayat dolu şeyler her ne kadar dolu dolu yaşıyor gibi görünsemde hayatı kan ağlayan yüreğim hüzün mürekkebi döker bu kalemden belki kimine göre hiç bir şeydir bu yaşadıklarım. Ama yanlızlık zor geliyor yanımda ne kadar çok insan olsada içimde hala bir boşluk var mutlu olmamamı sağlıyacak. Sadece yakın arkadaşlarımın yanında unutuyorum sıkıntılarım ama artık onlarlada sık sık görüşemiyoruz. Ne demişler gözden uzak olan gönülden de ırak olur. Yavaş yavaş uzaklaşıyoruz sanki birbirimizden. Peki onlarıda kaybedersem ne olacak . hayat ışığım güneşten bir mum ışığına kadar küçülmüşken o mum ışığı hala yanmaya devam edecek mi . küçükken olsa kendimi hayal gücüme bırakıldım. Hayal dünyasında yaşardım. Peki şimdi ne olacak ne sevdiğim var ne dostum ne ailemle samimiyim nede hayal gücüm güçlü eskisi kadar. Koca karanlığın içinde kaldım. mum ışığıyla yapayanlız. Bir meşale bulamazsam o mum da sönüp gidecek bir yol bulmam lazım ama ne... ne kadar sosyal olmaya çalışsam dabir anda başladığım yerde buluyorum kendimi. Sıkıntı nereden bilemiyorum , eskiden herşey güzeldi onca acıya rağmen o yaşadığım güzel anlar o acılarımı unuttururdu. Şimdi ise bir güzel an yaşasam hemen ardından büyük bir acı geliyor o güzelliği unutturacak işer tam tersine döndü. Sanki güzel bir şey yaşamak suç benim için o suçu işleyince ceza niyetine acılar geliyor başıma. Belkide eskisi kadar dine yakın olmadığım için yadaişlenmiş günahlarımın bu dünyada bedeli bu yaşadıkşadıklarımın cezasıdır kim bilebilir ki. Acaba Züleyha gibi sınava mı tabi oluyorum asıl aşkı bulmam mı gerekiyor. Peki onu bulmak içinde acı çekmek gerekiyor mu yinede. Ne meretmiş bu aşk illeti. Yürüsende koşsanda yetişemiyorsın bir türlü.. aynı kovalanmayı seven jerry gibi... yakalasanda kaçmanın bir yolunun buluyor bir türlü. Ama bunu yazmak iyi geldi. Çünkü duygularımı kimseyedökemiyorum herzes beni mutlu sanıyor çünkü devamlı gülümsüyorum... ve böyle olmasını ben istiyorum çünkü beni sevmeyen insanların benim mutsuzluğumdan mutlu olmasını istemiyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh HalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin