Beyliğimiz küçük bir orman'ın yanında kurulmuştu.Babam bu beyliği yönten kişidi ve ben de tek veliyahtıydım.Ben daha 19 yaşındayken bir isyan çıktı ve bize en yakın devlet olan RİNİ devletinde yardım istedik.Rini devleti kralı büyük bir dostluğun kuracağı bir yardım sağladı.Devletimzde çıkan isyanı bastırdık.Ancak babamı bu İsyanda kaybettik.Tahta ben geçtim ilk işim bu isyanın çıkmasında büyük payı olan Diron devletine savaş açmak oldu.İki devletin orduları o zamanın en büyük nehri olan lapo nehrinin yanında karşılaştı.Diron kralı benim daha küçük olduğumu düşünüyordu ve bu yüzden kaybedeceğimi sanıyordu.Aslında biraz haklı idi.Şavasta bizim devletimiz 6 bin kişiydi,karşı taraf ise 10 bin kisiydi.Ancak taktikleri yoktu. Benim ise babamdan öğrendiğim bir taktik vardı.Ordunu olduğundan büyük göstermekti.Bu taktik işe yaradı.Daha ilk çatışmadan 10 bin kişilik bir orduyu 4 bine indirdik Diron Kıralı öldürdük.Devletimiz tam 3 kat büyümüş ve 4 devletle komşu olmuştu. Bundan sonra ne olacağını hiç kimse bilmiyordu.Rini Kıralı ile bir antlaşma imzaladık. Diğer 4 devletle barış içinde yaşadık. Ama her yerde bir kötülük var.
O zamana kadar hiç görmedi- miz bir güçle karşılaştık. Karşılaştığımız bu ordu çok büyük ve silahları çok gelişmişti. Bu ordu iyos imparatorluğuna aiti