dear diari

10 0 0
                                    

Dear diari
Kau ingat tak hari pertama kita jumpa? Mestilah kau tak ingat sebab bukan penting pon untuk kau ingatkan, but never mind. Waktu tu tak silap aku, pagi. Dengan kelam kabutnya masuk kerja maklumlah dah lambat, tapi masa tu aku tak perasan kau sangat sebab dah la masuk kerja lambat ada hati nak usya orang. So bermulah perkenalan yang tak berapa nak perkenalan sangat antara kau dan aku, sebenarnya aku rasa annoying gila kot bila kau pratikal kat tempat kerja aku, i fell like urgg, masa awal-awal jela lama kelamaan tak sangka ada rasa cinta. Aku pon tak sangka aku boleh tangkap cintan dengan kau, bila fikir balik lawak kot.

Dear diari
Kau ingat tak hari first day kau, kerja time tu aku silap panggil nama kau , boleh pulak aku tertukar terpanggil nama kawan kau, tapi ya allah riak muka time aku silap panggil nama tu memang tak boleh blah, relax la hari first mana la aku nak ingat kan.

Dear diari
Tapi yang tak boleh blah tu kau kata aku sukakan kawan kau, i was like what? are you kidding me? mestilah aku tak suka,kalau tak lebih dari seorang kawan.That all, memang la kawan kau tu hansem tapi bagi aku kau yang paling hansem walaupon poyo.

Dear diari
Ingat tak masa pertama kali kau cakap dengan aku? terkejut kot ,yelah first day kau masuk haritu senyap je ,aku ingatkan sombong tapi mungkin kau malu kot, sebab aku tengok kawan kau je yang banyak cakap, kawan kau tu dah la hansem, baik, peramah,sebab tu semua orang suka dia,tapi walaupun dia baik,hansem,peramah tapi aku tetap suka kau,walaupun kau kurang hansem,kurang baik, suka buli aku, suka gaduh dengan aku and tak peramah lansung tapi aku tetap suka kau

Dear diari
Walaupun awal permulaan kita tak lah seberapa bagus tapi okey lah kan sekurang-kurangnya kita bercakap kan, Aku masih ingat lagi bila kau panggil nama aku, rasa macam nak melompat ja kat situ sebab happy gila kot. Yelah selama kau kenal aku, aku kan sering menunjukan riak muka yang amat benci dekat kau, tapi serius aku tak tahu kenapa aku nak benci kau, tapi mungkin aku nak menindakan perasaan cinta yang mula tumbuh dalam hati aku ni. Entahlah aku pun kurang pasti ketika itu perasaan aku terhadap kau.

Dear diari
Walaupon aku hari-hari aku marah kau tapi aku nak kau tahu yang aku tak pernah bencikan kau, ingat tu. Dan paling mengejutkan aku bila kau kata aku sukakan kawan kau, dan kau kata aku benci kau.Jujur tiada pun sekelumit perasaan cinta pun buat kawan kau tu.Percayalah.

Dear diari
Hatiku bagai di hiris dengan pisau bila aku tahu yang aku kemalangan,dan paling yang membuatkan aku terkelu kau kemalangan dalam perjalanan berjumpa dengan your girlfriend ,tapi syukurlah kau selamat.Dan kau di beri MC selama dua minggu .saat kau tiada tulah aku mengaku yang aku memang cintakan kau dan aku berharap sangat yang aku dapat berjumpa dengan kau lagi.

Dear DiariTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang