Capitolul 2:Niciodată sa nu urmezi sfaturile părinților! (Doar dacă te amenință)

40 1 1
                                    

La începutul verii stăteam pe canapea și îmi vedeam de treaba în timp ce ma jucam un joc video.Eram în elementul meu. Dar, evident, părinții fix asta nu pot sa sufere:sa te vadă ca te relaxezi.

  Imediat îți dau un ordin.Chiar și când ești în vacanta și n-ai teme și nimic altceva de făcut.

Si sa nu crezi ca se mulțumesc cu un singur ordin.Nu, ei folosesc o șmecherie numita ordine în lanț.

ATENȚIE!

                                                                      Sfatul 3

                                                                AI MARE GRIJA

                                                    LA ORDINELE IN LANT

ORDINELE ÎN LANȚ sunt cele pe care le inventeaza pe moment (mai ales mamele), in timp ce striga. Poti sa le recunosti urmarind acesti patru pasi:

1. Mereu incep cu ,,Scuza-ma, poti sa imi faci o favoare'', sau doar cu ,,Scuza-ma'' , chiar daca nu iti cer nici o favoare, sau chiar cu ,,Nu se mai poate asa'' (cred ca indiferent de ce formula de inceput alge, totul depinde de fapt de starea lor emotionala, desi nu mi-e foarte clar).

2.Daca adauga ,,Chiar acum'' inseamna ca incep sa se enerveze, chiar daca tu n-ai facut nimic rau.

De fapt, nici macar nu te-ai miscat de pe canapea.

3.Inventeaza ordinele in timp ce urla si tipa și  se plimba prin casa:din bucatarie in BAIE,apoi in camera ta.

4.Le urla neîntrerupt in timp ce-si misca mainile incredibil de repede, de parca ar fi gloante, si crede-ma, aproape ca sunt:

,,Nu se mai poate asa,ia-ti papucii de pe masa,

chilotii si hainele murdare de pe jos si...pune-le in masina de spalat!''

,,Fa-mi o favoare, da-ti jos pijamaua si pune niste haine ca lumea pe tine!''

,,Fa-mi o favoare si spala-te pe fata. Si pe dinti.

Si piaptana-te.CHIAR ACUM!

In fine, lucrurile de genu' asta nu sunt complet inutile si ridicole, ei le inventeaza ca sa-ti faca viata un iad. De ce ar trebui sa imi dau jos pijamaua daca tot urmeaza sa o imbrac, iar, mai tarziu?

Sa ma pieptan? O sa ma vada cineva si o sa-mi faca poze, sau ce? Si refuz sa-mi fac patul din moment ce oricum o sa ma bag inapoi in el...

                                                                     Sfatul 4

                                                  Niciodata sa nu indeplinesti ordinele

                                                                   in lant din prima data.





N-are nici un rost sa le asculti. De obicei parintii

le uita imediat, asa ca in cele din urma ajungi sa indeplinesti unul din sase sau sapte.

Relaxeaza-te.PE CELE MAI IMPORTANTE O SA TI LE REPETE.

Daca ii asculti de fiecare data, esti pierdut.''Ordinele in lant'' se numesc asa pentru ca, atunci

cand indeplinesti unul, si inca unul si tot asa...

Prin urmare, daca nu urla la tine cat de tare pot, de trei-patru ori, si daca lucririle inca nu s-au precipitat, cel mai bine e sa nu-i asculti deloc. Dupa cum ziceam, ma relaxam, cand dintr-odata

mama s-a asezat langa mine pe canapea si avea atitudinea aia de ,,draguta mea''

X_X  FOARTE  X_X PERICULOS X_X

-Sari, m-am tot gandit... a zis.

X_X   X_X   X_X PERICOL   X_X   X_X   X_X PERICOL

Daca mamele incep o propoz
itie cu ,,m-am tot gandit...'' si apoi lasa un timp in suspensie si iti mai folosesc si numele de alint, atunci asta nu inseamna decat un lucru:


,,M-am tot gandit'' ===> ,,Dintr-odata sunt foarte draguta cu tine'' ===>Folosesc dimnutive.

                                            (Indiferent la ce

                                               s-au gandit, sigur

                                         e ceva care o sa-ti

                                           ruineze VIATA.

E clar.O sa te roage sa faci ceva. Ceva ce o sa fie foarte RĂU pentru tine, altfel ti-ar cere-o direct.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

75 de Sfaturi Pentru a Supravietui La ScoalaWhere stories live. Discover now