İskender-2

47 6 5
                                    

Enes tam gaza basıcaktı ki...
Deniz: Eyvah! Çakma sarışın alarmı. Herkes ölü taklidi yapsın.
Dila: Yumurtalar. Başınızı ellerinizin arkasına koyun ve yavaşça çömelin.
Burak: Bu sizin için yapılan son çağrıdır.
Enes: Lan kendi kendimizi korkutuyoruz.
Çocuklar Sude gelmeden(Çakma sarışın) arabanın içinde saklanırlar. Aslında normal bir insanın görmesi lazımdı. Ama bizim Sude kafasına o kadar çok platin boya uygulamış ki kafasına oksijen gelmiyor. Sude'nin tek amacı arabanın camında makyajını tazelemekti. Çocuklar onun geldiğini parfümünden anlamıştı. Nede olsa hergün parfüm sıkıcam diyerek kendini kandırıyor. Resmen parfüm banyosu yapıyor. Neyse ki sude uzaklaşmaya başlamıştı. Ve enes gaza bastı.
Burak: İstikamet Bursa'ya
Deniz: Arda bizi de yemesse iyidir.
Dila: Müzik açsanıza
Dila müzik açsanıza dedikten hemen sonra arda arabesk açar. Ve herkes kendinden geçer.
Arda: Haydi hanımlar oturmaya mı geldik.
Burak: Evet oturmaya geldik başka napcaz.
Yolculukta bu şekilde geçmeye başlar. Bursa'ya bir kaç km kalmıştır. Ama Arda'nın midesi bulanmıştır. Enes bir yere park eder. Arda işini hallederken Az öteden bir ayıda onlara doğru koşmaya başlar. Enes hiç düşünmeden ardayı orda bırakıp kaçarlar. Aradan 2 saat geçer ve İskender yiyceklerden birden bire bir motosikletli grup metal müzikleriyle gelir. Arda'da onların arasındadır. Hava olsun diye saç kurutma makinesini açmıştır.(Saçları uçussun diye)ve Dila tam o sırada makinenin bağlı olduğu yerden fişi çeker. Arda hiç bişeyin farkında değildir. Ama hala saçlarını sallıyordur. Artık başı döner ve yere düşer.
Dila:fazla oksijen kafa yaptı galiba.
Arda yaşadığı talihsizliklerden sonra nihayet iskenderine doğru koşmaya başlar. Sonunda herkes yemeğini yer fakat kar yağmağa başlar ve arabanın zinciri yoktur yollarda çok yokuştur. Daha sürücülükte amatör olan kafadarlar Bursa'da mahsur kalmıştır.
Enes:Ben zaten yeterince aksiyon yaşadım boşverin zinciri minciri yola koyulun.
Korkmuş bir şekilde arabaya binerler ve ilerlemeye başlarlar. Harita Ardadadır. Arda Enes'e harita üzerinden yolu tarif eder. Tam 1 hafta geçtikten sonra tabelalara önlerine çıkmaya başlar.
Deniz: Bursa'dan İstanbul'a tam bir haftada dönmeyi başaran ilk türkler biz olmalıyız😒
Burak: Sizce de çok uzun olmadı mı?
Arda: Sakın bana bakmayın valla haritada öyle yazıyodu.
Dila bu saçmalıkların ardından Arda'nın elinden haritayı alır ve tam bu 1 hafta boyunca Arda'nın haritayı ters tuttuğunu fark eder.
Dila:Arda yumurta mısın nesin ya haritayı ters tutmuşsun.
Deniz:Biliydim böyle olacağını
Enes:O zaman nerdeyiz?
Burak:Malesef RUSYA😢
Deniz:😱
Dila:😡
Enes:😤
Arda:😎
Dila: Arda çıkar şu gözlüklerini.
Çocuklar tabelalardan Rusyaya geldiklerini anlamışlardır. Ve farkında olmadan yeni bir maceraya atılmışlarıdır...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-İskender-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin