☆ Tak jak jsem slíbila máte tady další kapitolu. Když to půjde dobře tak vám večer přidám další a možná by jsem ji do neděle už u končila.
Pozorovala jsem Harryho naštvaným výrazem. Seděl u bazénu s tou Jessicou a já žárlila .
Pokud se nepletu ještě ráno byl pořád v mojí blízkosti a teď si mě ani nevšimnul. A místo toho jen oči pouze pro ni a na tváři ten jeho úsměv.
" Ty se vůbec nebavis ! " řekl Liam a sedl si vedle mě a do ruky mi dával kelímek s vodkou.
" Víš co je nejhorší? Že ještě před pěti hodinami jsem byla schopná Harrymu dát šanci a zkusit ten vztah co mi nabídl ale teď při pohlefu na něho a tu pipinu jsem ráda že jsem to neudělala " říkala jsem Liamovi a sama nevím proč.
Možná protože mi tenkrát pomohl a hlavně mě vyslechl.
Odvrátila jsem pohled od Harryho který se smál nejspíš jejímu vtipu a podívala se na Liama.
" Vztah s Harrym? " byl překvapený Liam a já prikyvla.
" Jo ale teď vidím že to pro něho nic neznamenalo" řekla jsem mu.
" A jak ses rozhodla ?" zajímal se Liam. A já si mohla všimnout jak Harry se zvedl a podíval se na mě. Něco té pipine pošeptá a pak se vydá naším směrem.
" Před pěti hodinami bych řekla Ano a teď vidím že to nemá cenu. Je to stejný děvkař jáký byl" řekla jsem rychle a hlavně jsem to stihla než přišel.
" Bavíš se?" sedne si vedle mě Harry a Liam se zvedne ze svojeho místa.
Nechal mě tam s ním osamotě aby jsme si mohli promluvit ale já neměla na něho náladu.
" Co tak na jednou se zajímáš ?" odsekla jsem mu a nebyla schopna se mu podívat do očí.
" Zajímá mě to celou dobu" odpoví mi Harry a já protocim oči. Tak na tohle ti chlapečku neskočim!
" Oh vážně? Že jsem si nevšimla " řekla jsem hned a tentokrát se na něho podívala.
" Můžeš mi říct co ti je?" vyjel tentokrát on na mě.
" Oh ty se ptáš ? Celou dobu si dělal že tady nejsem a na jednou se zajímáš ? Copak Jessica tě už nebaví? " vyjela jsem na něho pro změnu já.
" Ty žárliš !" vykřikl a já protočila oči nad tou stupidní větou.
" Na to si přišel jak? " ohradila jsem se hned.
" Podle tónů a tvoje slova mluví za vše! Prostě žárliš !" pokrčil rameny.
" To si myslíš ty!" odpověděla jsem mu a zvedla jsem se .
" Myslím že Jessica na tebe čeká " udělala jsem pár kroků a jeho ruka mě chytla za zápěstí a přitáhla tak silně že jsem narazila do jeho hrudi.
Když jsem zvedla můj naštvaný obličej využil situace že jsem nepřipravena a přitiskl jeho rty na ty moje.
ČTEŠ
Holiday / Harry Styles/
FanfictionOna je nejlepsi kamaradka jeho sestry. Maji spolecnou minulost. On si ji nepamatuje . Ona ho nenavidi a lituje dne kdy ho znovu potkala. Dokaze opustit svojeho milovaneho pritele jenom kvuli touze a vasni k druhemu?