•Πρώτο Κεφάλαιο
ΑΕΡΑΣ με χτυπούσε καθώς περπατούσα για να παω στο σπίτι του Harry αφου οργάνωνε η μητέρα του ενα παρτυ. Τα τακούνια μου έκαναν αυτο τον σπαστικό υχο και εγώ είχα πολλά νεύρα απο πολυ νωρίς, καθώς το ανχος μου είχε φτάσει στα ύψη! Η μητέρα του Harry μου φέρνει πάντα ανχος γιατί δεν μπορείς ν καταλάβεις τι τρέχει στο μυαλό της. Καταφέρνω να χτυπήσω το κουδουνι, περνώ μια βαθειά ανάσα και ο Harry εμφανίζεται στην πορτα.
"wow εμ Μαλία εισαι πανέμορφη" με κοιτάζει απο πάνω μέχρι κατω, επεξεργάζοντας με ολόκληρη με το στόμα ανηχτο
"Με κολακευεις, σε ευχαριστω αγάπη μου, δείχνεις υπέροχος αποψε" Του ειπα και τον φίλησα όσο ποιο γλυκά μπορούσα στο στόμα
'Έλα παμε, η μητέρα μου σε περιμένει'' με έπιασε απο το χέρι και με τράβηξε μεσα στο μεγάλο τους σπίτι.
Η ΦΩΤΙΑ στο τζάκι φώτιζε ολο το σαλόνι καθώς τα φώτα ήταν σχετικά χαμηλά. Ενα μεγάλο τραπέζι ήταν στολισμένο με διαφορά λουλούδια και με μεγάλες ποικιλίες με ακριβες φαγώσιμες μαλακιες. Δυο με τρεις αχαροι σερβιτόροι χωρίς ενδιαφέρων για την δουλειά τους προσπαθούσαν να μου σπάσουν τα νεύρα ρωτώντας με απο δυο φορές ο κάθε ένας εάν θελω να ποιο κάτι. Αφου κράτησα στα χέρια μου ενα ποτήρι με σαμπάνια πλησίασα τον Harry και τύλιξα το χέρι μου γύρο απο το μπράτσο του.
"Μαλία αγάπη μου την θυμάσε την ΑνναΜαρια;"
Μου ειπε και μου έδειξε την κοπέλα μου του ακουμπάγε πρόστυχα το μπράτσο. Απομάκρυνα το χέρι μου και μαζεύτηκα, βλέποντας την σκροφα που μου εχει καταστρέψει την ζωή."Εμμ φυσικά, πως γίνεται να σε ξεχάσω αγαπητή μου" το ειρωνικό χαμόγελο δεν έφευγε απο τα χείλια μου και ένιωσα τα δάχτυλα του Harry να ακουμπούν τα δικά μου και τα τραβιξα και έπιασα το γυάλινο ποτήρι με τα δυο χέρια μου σφίγγοντας το.
"Καιρό είχα να σε δω Μαλία ειδικά μετα τα τελευταία συμβάντα" ειπε και έπιασε το χέρι του Harry λες και του ανήκε και ο Harry δεν αντέδρασε καθόλου αλλα την κοίταξε στα μάτια και της χαμογέλασε.
Αυτο ήταν δεν αντέχω αλλο, δεν μπορώ να αναπνεύσω. Αποχωρώ απο την παρέα του και προχωράω προς στην μεγάλη σκάλα του σπιτιού του Harry.
Αφου ρίχνω ΝΕΡΟ στο πρόσωπο μου κάθομαι απαλά στην κρεβατοκάμαρα που η μητέρα του Harry μας εχει δώσει ώστε να κοιμόμαστε όταν ερχόμαστε σε αυτήν. Προσπαθώ να χαλαρώσω αλλα δεν μπορώ, στην σκέψη να τον ακουμπάει αυτή και αυτός να μην κάνει τίποτα ειναι ότι χειρότερο για μένα. Ολα αυτά που μου εχει κάνει στο παρελθόν αυτή η γυναίκα με στοιχειώνουν ακομα, και τωρα τα όνειρα μου γίνονται πραγματικότητα. Κουνάω το κεφάλι μου κάνοντας της σκέψεις να φύγουν και νιώθω να ζαλίζομαι, σηκώνομαι αργά και βγάζω το φόρεμα και το παρατάω κατω στο πάτωμα. Προχωράω και μπαίνω κατω απο τα ζεστά παπλώματα και σιγα, σιγα με πέρνει ο ύπνος.
Ξαφνικά πετάγομαι απο τον ύπνο μου και πέφτω στο ΕΔΑΦΟΣ και βαριανασενω. Η ωρα ειναι 4 και ο Harry δεν ειναι . Βάζω μια νυχτικιά απο επάνω μου και προχωράω προς τα αλλα διαμερίσματα. Όλες οι πόρτες ήταν ανοιχτές εκτός απο το τελευταίο, πλησιάζω και ανοίγω αργά την πορτα. Το πρώτο πράγμα που αντικρίζω ειναι τον Harry ξαπλωμένη γυμνό και την ΑνναΜαρια απο πάνω του επίσης γυμνή. Τα δαχτυλα μου τρέμουν, τα δάκρυα μου κοντεύουν να εμφανιστούν αλλα το χειρότερο κομμάτι ήταν ότι μου είχε πει ότι δεν θα το ξανακάνει και το έκανε παλι και με αυτήν. Βγαίνω απο το δωμάτιο και προχωρο στο δικό μου. Αυτο ήταν το τέλος που ποτέ δε ήθελα αλλα έφτασε...
••Αγάπες γλυκιές αυτο ειναι μια νέα μ ιστορία που θα ειναι πολυ μεγάλη και θα εχει διαφορά μεσα π.χ παρελθόν-μέλλον-παρόν , σεξ-βία-ναρκωτικά , έρωτας-ψέματα-αγάπη κτλ . Θα εχει πολυ ενδιαφέρων και να μην ξεχάσετε παρατηρητές να βλέπεται τους ΤΙΤΛΟΥΣ και της λέξεις με ΜΕΓΑΛΑ γράμματα!!!
Το μόνο που θελω απο εσάς λίγοι υποστήριξη και να μου γράφετε στα σχόλια ❤️
Love Marcia💋
YOU ARE READING
'Make me feel something' Harry Styles Greek FanFiction
Fanfiction'Σε παρακαλώ μην μου μιλάς ετσι' ειπα και τα δάκρυα μου ήταν ποιο καυτά απο την λαβα. 'Σκασε! Δεν μπορώ να ακούω μαλακιες και ειδικά δεν μπορώ να ακούω τις δικές σου' περναει τα δάχτυλα του ανάμεσα απο τα μαλλια του και κάθεται στον καναπέ. 'Μα σε α...