#WeAreProundOfYou5SOS

1.7K 125 53
                                    

Şuan bu konu aşırı derecede konuşulduğu için, biraz sizi aydınlatmaya geldim..

Rolling Stone dergisinin çocuklarla yaptığı röportaj konu. Ama asıl konuşulan şey ise, röportajda geçen cinsellik. Evet cinsellik konusu geçiyor. Ama üzerinde bu kadar durulacak kadar değil. Hayranlar neden bu kadar büyüttü bilmiyorum.

Söylenenlere göre Calum ve Luke 'kızları seks emojisi olarak görüyor'muş. Ya abi siz hayranlarına tapan insanların böyle söylediklerini düşünebiliyor musunuz?

Ve ayrıca Luke,

"müzik ve hayranlar hakkında konuşmaya ne dersiniz... Grup olmamızın tek nedeni ): " yazarak bu tweeti attı ama hemen sonra sildi.

Michael ise;

"insanların bir makalede grup olma nedenimiz DIŞINDA herşeyden bahsetmesinden nefret ediyorum; hayranlar " yazdı.

Çocuklar bile bu aşırı tepkiye şaşkın. Orada yazan şeyleri nasıl anlamak isterseniz öyle anlarsınız. Ama yargısız infaz yapmayın. Eğer gerçekten ailemizin bir üyesiyseniz, onlara köstek değil destek olursunuz. Çünkü onlar ünlü olmak için seks yapmıyor. Gençler ve ihtiyaçları var. Asıl komik olan şey ise hayranların fandomdan ayrılması. Ne kadar saçma öyle değil mi.? herneyse...

Ben onların buralara nasıl geldiklerini, karşılarına nasıl zorluklar çıktığını, saçma bir seks konuşması üzerine yok saymayacağınızı umuyorum.

Umarım azıcıkta olsa iyi hissetmişsinizdir.

Dikkate alıp okuduğunuz için teşekkürler.

5SOS NEWS✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin