Kitap tanıtımı;
Arayışlarına sessizliğide, uzletide katıp Bursa'nın dağlarında bir mağaraya çekilir Emir Sultan. Bir gün mağarada yine yalnızlığını rabbiyle paylaşırken bir yaralı genç ile karşılaşır. Yaralı gencin seyir defteri gibi, günlük tuttuğu ve devamlı yazdığı bir kitap vardır. Muhabbet demleşir ve aşka gelir. Emir Sultan o güzel hayatını anlatırken, genç yazar, çizer. Aşkı arayışlarını anlattığı, dünya işler içinde savaşırken hakkı ve hakikati görmeye çalışmasını anlatır. Buharadan Bursaya uzanan bir arayıştır bu. Bursa'ya geldiğinde Emir Buhari olup, Yıldırım Beyazıd'tın kızı Hundi Hatun ile evliliği olmasıyla Emir Sultan mahlasını alır. Ulu camiî'nin has mimarlarından Hamid-i Veli'ye namı değer; Somuncu Baba'ya gizli bir talebeliği, gizli bir hayranlığıda vardır. Dersler alır ilham eder sözlerini. Osmanlı Fetret döneminin en başında toparlayicı ismidir Emir Sultan. Herkes için acı bir olayken Ankara Savaşı, Emir Sultan için daha acıdır. Timur Han ve Yıldırım Beyazıd'tın karşı karşıya geldiği savaşta bir yerde kayınbabası; Beyazıd Han var iken diğer yanda öz babası Emir Külal'e has bir talebe olan Timur Han vardır. Savaşı önlemek için çabalar. Doğuracağı sonuçlardan endişe duyar lakin sözleri Beyazıd Han'ı daha çok alevlendirir... Bir yandan hayatı içinde hata ve başarılarına Allah'ı resmederken bu olaylarla, bir yandan da Genç ile sohbet eder. Sohbetinde anlatır hayatını. Aşkı arayışları onu Allah'a sonsuz güvene iter. Hayatında en belirgin özelliği ise; Sünnete olan aşkıdır... O mağarada yaşlı bedenine misafir olan gence hayatını bir güzel anlatır. Genç ise durmadan yazar, çizer, karalar...Bu sohbetlerde dikkat çeken bir şey vardır. Hoca kim? Öğrenci kim? Aşkı bilen kim? Yaşayan kim? Sahi bu genç kim?
Kitap içerisindem sözler paylaşacağız
~Kitabı alıp okumak isteyenler;
www.kitapyurdu.com'dan temin edine bilirler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gel Sana Aşkı Anlatayım
ДуховныеNesil Yayınları © Ocak 2016 yılın ilk kitabı olan "Gel Sana Aşkı Anlatayım" kitabından sözleri yayına sürüyoruz... ~ Temin etmek isteyenler; www.kitapyurdu.com'dan edine bilirler. ~ İmzalı kitap için DM'den yazara ulaşabilir, yahut; İnstagram; _hak...