Çığlıkın içindeki suphe kendini netliğe bırakmışken adamların gitmesiyle oturduğu yerden kalktı. Hızlı adımlarla ama koşmayarak, sabırsız ama tempkinli bir sekilde cıkti odadan . Korumaları hesaba katmayan çunku o an hala akli konusmalarda olan çığlık ağzına bastırılan kumaş parçasıyla olduğu yere yığıldı.
Bu sefer geçen seferki gibi serbest olmayan kol ve bacaklarının uyuşmasının verdiği rahatsızlıkla uyandı Çığlık. Etrafinda oturan adamların sessizliğin kotu bir seyin alameti olduğu kesindi . Ilk olarak actiginda gozlerini isiktan dolayi zorlandi biraz alıştığinda ise farketti herkes ona bakiyordu pür dikkat . Nedeni bilinmez ilk konusma sirasinin onda oldugunu hisseder gibi zoraki bir dille konuşmaya başladı."anlatin ve dinliyeyeyim." sanki istedikleri buymus gibi bir anda herkez tuttuğu nefesi verdi. Kuzguni saçlı adam herkeze hitafen "ilk ben" dedi. Ne kadar surecegini bilmedigi bu uzun konusmaya basladı ardından .
"Bak buraya seni ,seni istediğimiz ve en onemlisi zekanı ,cesaretini kullanmayi ögrenmen ve bunu bizim dusmanlarimiza karsi yapmani saglaman için getirdik. Sen bunu bilmesende senin onların kolesi olman için çalışan çok insan var . Babanı tanımamanın tek sebebi ise zekan. Baban dusmanlarin seni ele gecirmesini onlemek isterken oldu. Bunları daha onceden sana bildirmek için onca şey yaptık ama annen olucak o kadın ops sen bunuda bilmiyorsun one minutes." Duydukları karsisinda sok olan çığlık tutamadığı ve yıllarca birikmiş olan göz yaşlarını bıraktı. Olsundu aksınlardı önemli değildi zaten . Hala konuşan erkek topluluğuna baktı ailesi olabilecek birine benziyorlardi. Ama daha karar vermemeliydi. Aniden gelen cesaretle konuştu "Bir sey soyleyebilirmiyim? " herkes çığlığın aniden konuşmasıyla şaşırsada kızın konusmasindan gelen bir şaşkınlık değildi bu kızın aldığı bu bilgilerden sonra bu kadar kısa zamanda toplanmasındaydı. Kuzguni başını evet anlaminda sağladı çığlık aldığı onayla konuştu."Bunları daha sonra duymak istiyorum desem ynede anlatirmisiniz yoksa saygı duyup aç olan karnımı doyurmama ve isimlerini ogrenmeme izin verirmisiniz çünkü burda uzun kalacagimi dusunuyorum he birde şu senin tabirinle annem olucak kadının gerçek annem olmadığını sadece beni kullanmak isteyen biri oldugumu zaten iki yıl once ogrendim ama bunu ona soyleyip beni evden kovması olarak sonuclacak bir konuyu ona açıklamicak kadar akilliyim öyle değilmi ? " Herkes açık kalan ağzını kapatarak kuzguni saçlı adama baktı. Yetkili olan oydu . Kuzguni saçlı nasıl istersen dediğinde çığlık rahatladı. Kuzguni saçlı olan isimleri saymak için öne geçti sanki hep bunu yapıyormuşcasına bir sıkkınlıkla saydı isimleri.
"İlk olarak kendimle başlayayım adım ekin sen bana ekin abi de zaten yakında aileden gibi olucaksın. Bu en sonda duran ali amcan onun yanındaki nevfel kendiside senin gibi bir şekilde bizimle oldu , sende onun gibi olabileceksin umarım ve unutmadan yarın tanışicagin biri daha var büyük patron biz ona kartal deriz kısaca . birde onun sana anlatıcağı bir konu var onu ben soylemiyim. Şimdilik bu kadar odanı gostereyim. kiyafetlerinin hepsi odada biraz sonrada yemeğin gelir ." Çığlığın kanı kaynamıştı ekin abisine ama bi sorun var gibiydi sanki nevfel sanki biraz kizmisti bu kadar yakın davranmasına ona ekin abinin .nevfelin tipini düşündü siyah saçlarını , burnunu düşündü tapılası bir tipi vardı. Ama etkilememişti çığlığı sonra yaşını dusundu ayni yasta gibi gozukuyolardı belki nevfel ondan 1 veya2 yas buyuk olabilidi ama önemsemedi. Odasına gittiğinde yatağa uzandi ve yeni odasının yeni hayatının keyfini deneyimledi sessizce. Düşündü sonra aslında başka biri olsa karşı çıkardı bu duruma ama o uslu olmuştu. Çünkü biliyordu burası eski hayatından daha değişik belkide daha kötü bir hayat vericekti ama alışırdı nede olsa zekamla beni belki bir seri katil yaparlar dedi içinden fena fikir değildi aksiyonlu olurdu. Güldü düşündüğü şeyin saçmalığına. Bilmeden. Aslında bir gün dunyanın en ulaşılamaz insanı olucağını , herkesin korktuğu kişi olucağını , onun onünde diz çöken insanlar olucağına ve daha bir çoğunu bilmeden gelen yemeği yedi ve yarın olucak şeyleri düşünerek uyudu.Slm nevfel ve çığlık medyada yorumlarınızi yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI
Actionben çığlık, herkesin korkulu rüyası , herkesin önüne diz çöktüğü çığlık. Bazılarına göre en tepede, bazılarına göre yerin dibinde bir hayatım var aslında. Bana gore mi ? aslında belirli bir yerde değilim. herkes eşit yani eksikliklerimizle tabi.sad...