1.Berbec: motociclete,geci de piele,ruj rosu,par drept.
2.Taur: ruj nude,conversi,floarea-soarelui,o lamaie pe partea unui pahar,calatorind pe un munte.
3.Gemeni: coroane de flori,salopete,mancand inghetata intr-o zi torida,razboaie de glume,baloane.
4.Rac: coliere cu perle,sunetul valurilor ce se izbesc de mal,primind o imbratisare de la cineva pe care iubesti,zambete umile.
5.Leu: oglinzi cu becuri,tocuri foarte inalte,broadway,zile senine,sarind intr-o gramada de frunze.
6.Fecioara: cercuri inchise la culoare sub ochi,scriind in caiete,pisici,cantand cu armonie,apartamente de balet.
7.Balanta: apa de cocos,lenjerie din dantela,cirese,miere de albine,capsuni in ciocolata.
8.Scorpion: sosete in dungi,furtuni,ruj inchis la culoare,muzica din anii 80',emoji-uri cu ingerasi.
9.Sagetator: calatorii cu masina impreuna cu prietenii,aventuri la miezul noptii,scufundari pe faleza,par dezordonat,iarba inalta.
10.Capricorn: cafea neagra,filme alb-negru,dezbateri,structura faciala buna,nori intunecati.
11.Varsator: papuci din jeleu,sepci de baseball,unghii albastre,sclipici,emoji-uri extraterestrii,pesti gelatinosi,innotand adanc intr-un lac mare.
12.Pesti: prinzatoare de vise,par pastel,gradini,ochi tristi,ploaie monotona.
CITEȘTI
Zodiacs
RandomIn aceasta carte gasiti multe lucruri interesante despre zodii. ✨ PS: sunt traduse de mine de pe Tumblr, We Heart It si altele.