Cuvant inainte

13.7K 550 43
                                    

Seria Nestematelor continuă cu o nouă poveste. Dacă în primul volum, Iubire de smarald, îi avem ca protagonisti pe Malvina si Augustin, precum și nenumaratele întâmplări prin care aceștia trec, în Iubire de rubin, în prim plan se află Victoria (sora lui Augustin) și Mark (detectivul care a ajutat la prinderea lui David).

Noile personaje principale sunt încăpățânate, vulcanice, geloase, ambițioase și orgolioase însă cu toate acestea se potrivesc. Victoria și Mark ajung să fie pur și simplu fascinați unul de celălalt, cele mai simple gesturi căpătând semnificații uriașe, un singur cuvânt dând naștere unui vârtej de gânduri. Visele lor se amestecă constant cu teama, cu speranța, cu haosul, cu iubirea și necunoscutul, însă într-un final pe amândoi, povestea de dragoste ce o trăiesc, ajunge să îi facă treptat mai puternici și să înceapă să se accepte așa cum sunt. Întâmplările pe care le trăiesc îi va ajuta să-şi învingă nesiguranța și negativismul și să-şi deschidă sufletul spre adevarata iubire.

Iubire de rubin este genul acela de carte pe care o începi așteptându-te la o poveste de dragoste și atât, dar care pe parcurs iți declanșează pe neașteptate o explozie de emoții și devine treptat genul de roman care îți rămâne în suflet și în minte multă vreme dupa ce l-ai terminat.

Puteti să citiți aceasta carte și dacă nu ați citit "Iubire de smarald" vol 1 din serie, chiar dacă unele idei se vor întrepătrunde și vor avea legătură în trecut, acțiunile personajelor sunt individuale.

Spor la citit!

Ps: Cartea este needitata. Sper ca vreodată să am timp să o corectez, dar până atunci faceti abstractie de greseli.

Iubire de rubin (Vol 2)-FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum