Sabah gözlerimi telefonumun çalması ile açtım. Ama ben ayağa kalkıp yatağın üstünden telefonumu alana kadar tabiki telefon sustu. Gerçi kimin aradığını tahmin etmek zor değil neyse,siyah samsung telefonumu elime aldım kimin aradığına ve saate baktım. Tahmin ettiğim gibi arayan benim manyak arkadaşım yarenden başkası değildi. Saate baktığımda ise aman tanrım... Saat sabahın 05:48'i; bu kızı öldürmek için farklı bir sebep daha. Telefonumu yatağımın üstüne atıp odamdaki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve odaya geçtim. Telefonu elime alıp benim manyak arkadaşım "Yareni" aradım telefonun açılması ile çığlık sesi duymam bir oldu " Lydia nerdesin niye hemen açmadın telefonumu hadi artık yaaa ben çok heyecanlıyım ne zaman gidicez burada beklemekten çok sıkıldım...." yaren daha konuşurken telefonu hopörlere aldım ve yatağımın üstüne koydum. Dolabımın önüne geçip ne giyeceğime karak verdim yeni okulum için. Yeni okul diyorum çünkü benim bu manyak arkadaşım eski okulumuzun laboratuvarını patlatınca bizde okuldan atıldık. Yeni okulumuz serbest kıyafetmiş herhalde beni mutlu eden tek şey, üzerime buz rengi mini şort ve kısa gri bir yarım tişört geçirdim sonra ise makyaj aynamın karşısına oturdum. Ev topuzu olan sarı saçlarımı açtım taradım ve tepeden topladım önlerinden bir tutam bırakmayı ihmal etmiyoruz. Dudağına çok hafif pembe ruj ve rimel bu kadar. Okula gidiyoruz sonuçta badana yapmaya gerek yok bence. Makyaj aynamın önünden kalkıp siyah sırt çantamı aldım saate baktığımda 06:20 olduğunu gördüm. Ve henüz kahvaltı yapmamıştım. Evde kimse henüz uyanmamıştı eee bu yüzden kahvaltı hazırlayan kimsede yok. Gerçi... uyansalarda kahvaltıyı yine ben hazırlıyorum yavaş yavaş mutfağa gitim kahvaltı ev işleri tarzı şeyler bendedir genelikle çünkü bunları yapıcak bir annem yok annem ben küçüken öldü bu evde babam ben ablam ceren ve abim ekrem kaldık. Ama mutluyum annemin yokluğunu çok az arıyorum. Bu düşüncelerden beni uzaklaştıran abimin ve ablamın bağırışmaları oldu ve babamın yastığını alıp mutfak masasında uyuması. Kendime bir soğuk sandviç yapıp yemem bir oldu bu evdeki anlamsız ve sabahın 06:40'ında olan kavgaya hiç bulaşmadan evden çıktım biraz yürüdükten sonra benim çok sevgili manyak arkadaşım yaren beni sokağın başında bekliyordu okula birlikte yürüyecektik. Yaren beni görünce bağırması bir oldu "lydiaaaaaaaaaa Nerdesin ağaç oldum burada" bu kız bağırmdan duramıyor galiba "yaren sus yoksa o ses tellerini elektirik direklerine bağlar bütün şehre senin üzerinden elektirik veririm ona göre" böyle söyledikten sonra yaren eliyle sustum işareti yaptı ve yola koyulduk. Ama bu kızın sustum anlayışı 0 olduğunu unutmayalım. Sadece konuşmalarının arasından birşey dikkatimi çekti bu da okulda olan bir çocuk ile ilgiliydi çok dikkatli dinlemedim yarende konudan konuya atladığı için pek anlamadım ama içimde kötü bir his var...