Bardzo dziękuję za nominacje thisisus3323 Jestem bardzo szczęśliwa,że dostałam tą nominacje.A więc zaczynajmy.
1.Kto jest twoim crushem?
Hmmm...Sama nie wiem czy w ogóle go mam jak na ten moment.Ciężko mi powiedzieć.
2.Kim chciałabyś/chciałbyś być w przyszłości?Chciałabym zostać nauczycielem w klasach 1-3.Mama nadzieje,że uda mi się spełnić to marzenie.
3.Od kogo albo w jakich okolicznościach dowiedziałaś się o Wattpadzie?Dowiedziałam się od przyjaciółki która zadzwoniła do mnie pewnego dnia i zapytała czy mam Wattpada bo potrzebna jej pomoc.No i tak kilka dni później już miałam konto i zaczęłam swoją przygodę z Wattpadem.
4.Twoje pierwsze przeczytane opowiadanieByło to tak dawno,że nawet nie pamiętam ale wiem,że to było o Zayn'ie który był opiekunką. Tytuł to chyba : The babtsitter. Ciekawe opowiadanie.
5.Jaki jest twój ulubiony napój?Hmmm...Kolejny problem bo jest ich trochę.Na pewno pepsi,7up,tymbark.
6.Chciałbyś/ałabyś pojechać lub polecieć?
Po raz kolejny do Londynu.Zakochałam się w tym mieście tak samo jak kraju.
7.Jakie jest twoje największe marzenie?
~Pojechać na koncert 1D;
~Mieszkać w Londynie;
~Zobaczyć Paryż.
8.Masz zwierzaka?
Tak mam kochanego psiaka.
9.Jaki sport uprawiasz ,a jeśli nie to jaki chciałbyś/całabyś uprawiać?Chciałabym móc znowu tańczyć.
10.Za czyn najbardziej tęsknisz?
Za kilkoma osobami których już nie ma w moim życiu.
NOMINUJE:
~mynarrybro
~shhhit_
~Malik69Z
~
~
~
~
~
PYTANIA:
1.Jesteś w jakiś fandomach,jak tak to jakich?
2.Twoje ulubione piosenki?
3.Od kiedy piszesz opowiadania?
4.Jakie jest twoje marzenie?
5.Co robisz w czasie wolnym?
6.Pierwsze przeczytane opowiadanie na Wattpadzie?
7.Skąd czerpiesz pomysłu na opowiadania?
8.Jaką książkę ostatnio przeczytałeś/ałaś?
9.Ulubiony zespół,wokalista?
10.Ulubione miejsce w którym spędzasz dużo czasu?
YOU ARE READING
Libster Awards
FanfictionJest tak dużo tych nominacji,że nie chce marnować miejsca w opowiadaniu dlatego stworzyłam oddzielną książkę na to. Zapraszam :) Okładkę wykonała @XseniaR